Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi Fuat Sağıroğ

Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi

Liste Fiyatı : 250,00TL
İndirimli Fiyat : 200,00TL
Kazancınız : 50,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 66,67TL
Havale/EFT ile : 196,00TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786258259537
105858
Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi
Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi
200.00

Temel Kavramlar ve Terimler

Yetişkin Eğitimi

Yetişkinlerin Öğrenme Prensipleri

Eğitim ve Gelişimin Tarihçesi

Eğitim 4.0

Eğitim İle Organizasyonel Gelişim İlişkisi

Eğitim İle Kurum Kültürü İlişkisi

Öğrenme

Nasıl Öğreniriz?

Öğrenme Kuramları

Öğrenme Stilleri

Öğretim Tasarım Modelleri

ADDIE Modeli

Eğitim İhtiyaç Analizi

Öğretim Tasarımı

Tasarım Odaklı Düşünme

Eğitim ve Gelişim Stratejisi

Öğretim Yaklaşımları, Yöntemleri ve Teknikleri

İçeriğin Düzenlenmesi ve İçerik Türleri

Geliştirme

Öğrenme Yönetim Sistemi

Çoklu Ortam

Yapay Zekâ

Makine Öğrenmesi

Sanal Gerçeklik

Artırılmış Gerçeklik

Uygulama

Öğrenme Deneyimi

Öğrenme Atmosferi Yaratmak

Uzaktan Öğretim

Hibrit (Karma) Öğretim

Eğitmenin Rolü

Etkin Sunum Teknikleri

Grup Dinamikleri

Buz Kırıcılar ve Isınma Oyunları

Oturma Düzeni

Ölçme ve Değerlendirme

Kırkpatrıck Değerlendirme Modeli

ROI Modeli

Öğrenme Analitiği

Öğrenme Modelleri

Öğreterek Öğrenme (Protege Etkisi)

Feynman Aktarım Tekniği

4MAT Öğrenme Modeli

Vark Teorisi

Bloom Taksonomisi

Gagne’nin Öğretim Modeli

Öğrenmeyi Öğrenmek

Aktif Öğrenme ve Pasif Öğrenme

Beyin Temelli Öğrenme

Sosyal Öğrenme

Yaşam Boyu Öğrenme

Bütünsel Öğrenme

Deneyimsel Öğrenme

Tam Öğrenme

Olumsuz Pekiştirme

Kişiselleştirilmiş Öğrenme

5E Modeli

Dönüşümsel Öğrenme

Kanıt Temelli Öğrenme

Çoklu Zekâ Kuramı

Kuantum Öğrenme

Proje Tabanlı Öğrenme

Ters Yüz Öğrenme

Yeterlik Temelli Öğrenme

Kavram Haritaları

Zihin Haritaları

Yüzde Seksen Beş Kuralı

Öğrendiğini Unutmak

Mikro Öğrenme

Eğitim ve Gelişim Yönetimi

Yönetim Karesi

Yeni Beceriler ve Yetkinlikler

Oyunlaştırma

Öğrenen Organizasyonlar

Kurumsal Akademi

İç Eğitmenlik

Eğitim ve Gelişimde Yeni Değerler İle Trendler

Eğitim ve Gelişim Bütçesi

Eğitim Talebi

Eğitim Planlama

Eğitim Operasyon Yönetimi

Eğitim Proje Yönetimi

Günümüz Liderlik Anlayışı

İş Birlikli Öğrenme

70-20-10 Kuralı

10.000 Saat Kuralı

Kaynaklar

Yazar Hakkında

  • Açıklama
    • Temel Kavramlar ve Terimler

      Yetişkin Eğitimi

      Yetişkinlerin Öğrenme Prensipleri

      Eğitim ve Gelişimin Tarihçesi

      Eğitim 4.0

      Eğitim İle Organizasyonel Gelişim İlişkisi

      Eğitim İle Kurum Kültürü İlişkisi

      Öğrenme

      Nasıl Öğreniriz?

      Öğrenme Kuramları

      Öğrenme Stilleri

      Öğretim Tasarım Modelleri

      ADDIE Modeli

      Eğitim İhtiyaç Analizi

      Öğretim Tasarımı

      Tasarım Odaklı Düşünme

      Eğitim ve Gelişim Stratejisi

      Öğretim Yaklaşımları, Yöntemleri ve Teknikleri

      İçeriğin Düzenlenmesi ve İçerik Türleri

      Geliştirme

      Öğrenme Yönetim Sistemi

      Çoklu Ortam

      Yapay Zekâ

      Makine Öğrenmesi

      Sanal Gerçeklik

      Artırılmış Gerçeklik

      Uygulama

      Öğrenme Deneyimi

      Öğrenme Atmosferi Yaratmak

      Uzaktan Öğretim

      Hibrit (Karma) Öğretim

      Eğitmenin Rolü

      Etkin Sunum Teknikleri

      Grup Dinamikleri

      Buz Kırıcılar ve Isınma Oyunları

      Oturma Düzeni

      Ölçme ve Değerlendirme

      Kırkpatrıck Değerlendirme Modeli

      ROI Modeli

      Öğrenme Analitiği

      Öğrenme Modelleri

      Öğreterek Öğrenme (Protege Etkisi)

      Feynman Aktarım Tekniği

      4MAT Öğrenme Modeli

      Vark Teorisi

      Bloom Taksonomisi

      Gagne’nin Öğretim Modeli

      Öğrenmeyi Öğrenmek

      Aktif Öğrenme ve Pasif Öğrenme

      Beyin Temelli Öğrenme

      Sosyal Öğrenme

      Yaşam Boyu Öğrenme

      Bütünsel Öğrenme

      Deneyimsel Öğrenme

      Tam Öğrenme

      Olumsuz Pekiştirme

      Kişiselleştirilmiş Öğrenme

      5E Modeli

      Dönüşümsel Öğrenme

      Kanıt Temelli Öğrenme

      Çoklu Zekâ Kuramı

      Kuantum Öğrenme

      Proje Tabanlı Öğrenme

      Ters Yüz Öğrenme

      Yeterlik Temelli Öğrenme

      Kavram Haritaları

      Zihin Haritaları

      Yüzde Seksen Beş Kuralı

      Öğrendiğini Unutmak

      Mikro Öğrenme

      Eğitim ve Gelişim Yönetimi

      Yönetim Karesi

      Yeni Beceriler ve Yetkinlikler

      Oyunlaştırma

      Öğrenen Organizasyonlar

      Kurumsal Akademi

      İç Eğitmenlik

      Eğitim ve Gelişimde Yeni Değerler İle Trendler

      Eğitim ve Gelişim Bütçesi

      Eğitim Talebi

      Eğitim Planlama

      Eğitim Operasyon Yönetimi

      Eğitim Proje Yönetimi

      Günümüz Liderlik Anlayışı

      İş Birlikli Öğrenme

      70-20-10 Kuralı

      10.000 Saat Kuralı

      Kaynaklar

      Yazar Hakkında

      Stok Kodu
      :
      9786258259537
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      227
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2022
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      100,00   
      200,00   
      3
      66,67   
      200,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      200,00   
      200,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat