Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Eğitim Yönetiminde Yeni Paradigmalar Okul Merkezli Yönetim Tufan Aytaç

Eğitim Yönetiminde Yeni Paradigmalar Okul Merkezli Yönetim

Liste Fiyatı : 121,00TL
İndirimli Fiyat : 96,80TL
Kazancınız : 24,20TL
Taksitli fiyat : 3 x 32,27TL
Havale/EFT ile : 94,86TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786051335988
33184
Eğitim Yönetiminde Yeni Paradigmalar Okul Merkezli Yönetim
Eğitim Yönetiminde Yeni Paradigmalar Okul Merkezli Yönetim
96.80

Eğitimde hiyerarşik, merkezden kontrol edilen bürokratik örgüt yapıları ve yönetim biçimleri yerini esnek, yatay ve çevreye duyarlı postmodern örgüt ve yönetim anlayışlarına bırakmaktadır. Son yıllarda, eğitimin niteliğini geliştirme amacına yönelik olarak okullara daha fazla özerklik verilmesi, yetki aktarımı (bütçe, personel ve program alanları) yapılması ve okulların yerinden yönetilmesine doğru uluslararası bir eğilim ortaya çık­mıştır. Bu yaklaşımlardan Okul Merkezli Yönetim, daha etkili bir okul yönetimini gerçekleştirme ve öğrenme-öğretme sürecinin etkililiğini yükseltecek koşulları sağlama hedefine odaklanmıştır. Okul Merkezli Yönetim; özerklik ve katılımlı karar alma sürecinin birleşiminden oluşan bir okul geliştirme yaklaşımı olarak öğretmenlere ve yö­neticilere daha çok yetki ve sorumluluk vererek onların okulu sahiplenmelerini ve etkili öğrenmeyi gerçekleştirmelerini öngörmektedir. Okul Merkezli Yönetim ve liderlik yaklaşımları bağlamında son gelişmeleri de içerecek şe­kilde hazırlanan ve bir araştırma ile de desteklenen bu kitap, Türk eğitim sisteminin gerek akademik anlamda gerekse de uygulamada daha da ileriye götürülmesi çabalarına yönelik olarak akademisyenlere, yö­neticilere, öğretmenlere ve öğrencilere yararlı olacaktır.

  • Açıklama
    • Eğitimde hiyerarşik, merkezden kontrol edilen bürokratik örgüt yapıları ve yönetim biçimleri yerini esnek, yatay ve çevreye duyarlı postmodern örgüt ve yönetim anlayışlarına bırakmaktadır. Son yıllarda, eğitimin niteliğini geliştirme amacına yönelik olarak okullara daha fazla özerklik verilmesi, yetki aktarımı (bütçe, personel ve program alanları) yapılması ve okulların yerinden yönetilmesine doğru uluslararası bir eğilim ortaya çık­mıştır. Bu yaklaşımlardan Okul Merkezli Yönetim, daha etkili bir okul yönetimini gerçekleştirme ve öğrenme-öğretme sürecinin etkililiğini yükseltecek koşulları sağlama hedefine odaklanmıştır. Okul Merkezli Yönetim; özerklik ve katılımlı karar alma sürecinin birleşiminden oluşan bir okul geliştirme yaklaşımı olarak öğretmenlere ve yö­neticilere daha çok yetki ve sorumluluk vererek onların okulu sahiplenmelerini ve etkili öğrenmeyi gerçekleştirmelerini öngörmektedir. Okul Merkezli Yönetim ve liderlik yaklaşımları bağlamında son gelişmeleri de içerecek şe­kilde hazırlanan ve bir araştırma ile de desteklenen bu kitap, Türk eğitim sisteminin gerek akademik anlamda gerekse de uygulamada daha da ileriye götürülmesi çabalarına yönelik olarak akademisyenlere, yö­neticilere, öğretmenlere ve öğrencilere yararlı olacaktır.

      Stok Kodu
      :
      9786051335988
      Boyut
      :
      16 x 23,5 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      127 s
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,80   
      96,80   
      2
      48,40   
      96,80   
      3
      32,27   
      96,80   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,80   
      96,80   
      2
      48,40   
      96,80   
      3
      32,27   
      96,80   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,80   
      96,80   
      2
      48,40   
      96,80   
      3
      32,27   
      96,80   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      96,80   
      96,80   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat