Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri %15 indirimli Ralph

Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri

Liste Fiyatı : 140,00TL
İndirimli Fiyat : 119,00TL
Kazancınız : 21,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 39,67TL
Havale/EFT ile : 116,62TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786053647843
37806
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri
119.00
Ralph Winfred Tyler akademik kariyerinde 700 civarında makale ve 14 kitap yazmıştır. Tyler'ın çalışmaları arasında en bilineni, Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri kitabıdır. Bazılarına göre bu kitap, eğitim programları alanının kutsal kitabıdır.
Tyler kitapta “Okulun ulaşmak istediği amaçlar neler olmalıdır?” “Amaçlara hangi öğrenme yaşantıları yoluyla ulaşılabilir?” “Öğrenme yaşantıları etkili şekilde nasıl düzenlenmelidir?” “Amaçlara ulaşılıp ulaşılmadığını nasıl belirleyebiliriz?” olmak üzere dört soru belirleyerek bu soruların program geliştirme sürecinde yanıtlanabileceği mantıksal bir temel sunmaktadır. Tyler, öğretim programını eğitimin işlevsel bir aracı olarak görmektedir.
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri, temel kaynaklardan biri olmasına rağmen, eleştirilerden de uzak değildir. Kitap, program geliştirme sürecini durağanlaştırdığı, eğitimin ana öğesi olan öğrenciyi-bireyi, -mühendislik süreçlerinde olduğu gibi- işlenmesi gereken ham madde olarak gördüğü ve ana eksenini iş analizi ve verimlilik kavramları oluşturduğu gerekçeleriyle eleştirilmiştir.
Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri kitabının bu çevirisi ile eğitim programları alanının en temel kitaplarından birini, Türkçe okuyucuların hizmetine sunmak amaçlanmıştır.
  • Açıklama
    • Ralph Winfred Tyler akademik kariyerinde 700 civarında makale ve 14 kitap yazmıştır. Tyler'ın çalışmaları arasında en bilineni, Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri kitabıdır. Bazılarına göre bu kitap, eğitim programları alanının kutsal kitabıdır.
      Tyler kitapta “Okulun ulaşmak istediği amaçlar neler olmalıdır?” “Amaçlara hangi öğrenme yaşantıları yoluyla ulaşılabilir?” “Öğrenme yaşantıları etkili şekilde nasıl düzenlenmelidir?” “Amaçlara ulaşılıp ulaşılmadığını nasıl belirleyebiliriz?” olmak üzere dört soru belirleyerek bu soruların program geliştirme sürecinde yanıtlanabileceği mantıksal bir temel sunmaktadır. Tyler, öğretim programını eğitimin işlevsel bir aracı olarak görmektedir.
      Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri, temel kaynaklardan biri olmasına rağmen, eleştirilerden de uzak değildir. Kitap, program geliştirme sürecini durağanlaştırdığı, eğitimin ana öğesi olan öğrenciyi-bireyi, -mühendislik süreçlerinde olduğu gibi- işlenmesi gereken ham madde olarak gördüğü ve ana eksenini iş analizi ve verimlilik kavramları oluşturduğu gerekçeleriyle eleştirilmiştir.
      Eğitim Programlarının ve Öğretimin Temel İlkeleri kitabının bu çevirisi ile eğitim programları alanının en temel kitaplarından birini, Türkçe okuyucuların hizmetine sunmak amaçlanmıştır.
      Stok Kodu
      :
      9786053647843
      Boyut
      :
      16x24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      128 s
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      119,00   
      119,00   
      2
      59,50   
      119,00   
      3
      39,67   
      119,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      119,00   
      119,00   
      2
      59,50   
      119,00   
      3
      39,67   
      119,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      119,00   
      119,00   
      2
      59,50   
      119,00   
      3
      39,67   
      119,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      119,00   
      119,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat