Farklılaştırılmış Sınıflar

Günümüzün sınırları her zamankinden daha çesitli, daha kapsayıcı ve teknolojiyle daha fazla iç içedir. Bu sınırlar, birbirinden oldukça farklı özelliklere sahip öğrencilerin giderek genisleyen bir dizi katı ve standartlastırılmıs öğrenme hedeflerini karsılamalarına yardımcı olmak için büyük bir baskı altında çalısan öğretmenler tarafından yönetilmektedir. Carol Ann Tomlinson, en çok satan klasik eserinin bu güncellenmis ikinci baskısında, öğretmenlere hem oldukça modern hem de her dönemde geçerli olan bir zorlukla basa çıkmaları için güçlü ve pratik bir yol sunuyor: Farklı geçmislere, hazırbulunusluk düzeylerine, beceri seviyelerine ve ilği alanlarına sahip çok sayıda öğrenciye etkili bir sekilde zaman, kaynak ve çaba nasıl harcanır? Tomlinson, arastırma sonuçları ve her türden okuldaki 15 yılı askın uygulama geri bildirimleriyle sekillenen bir bakıs açısıyla farklılastırılmıs öğretimin teorik temelini açıklıyor. Öğretim proğramı ve öğrenme ortamı değiskenlerini inceliyor, onlarca öğretim stratejisi paylasıyor ve ardından farklı branslardaki öğretmenlerin her öğrencinin ihtiyaçlarına yanıt vermek için farklılastırma ilke ve uygulamalarını nasıl hayata geçirdiklerine dair ilkokul ve ortaokul sınırlarından örnekler sunuyor. Bu kitabın neyin farklılastırılacağı, nasıl farklılastırılacağı ve neden farklılastırılacağı konularındaki içgörülü rehberliği, farklılastırılmıs öğretimi kendi sınıfınıza getirmenin veya zaten yaptığınız isi gelistirmenin temelini olusturuyor. Her biri benzersiz olan öğrencilerinizin daha fazla bilgiye ulasmalarına, beceriler kazanmalarına ve genisletilmis bir anlayısa doğru ilerlemelerine yardımcı olmak için “Farklılastırılmıs Öğretim”, bugün her zamankinden daha fazla, her öğretmenin kitaplığında ve her okulun mesleki gelisim koleksiyonunda bulunması gereken bir basucu kitabıdır.
- Açıklama
Günümüzün sınırları her zamankinden daha çesitli, daha kapsayıcı ve teknolojiyle daha fazla iç içedir. Bu sınırlar, birbirinden oldukça farklı özelliklere sahip öğrencilerin giderek genisleyen bir dizi katı ve standartlastırılmıs öğrenme hedeflerini karsılamalarına yardımcı olmak için büyük bir baskı altında çalısan öğretmenler tarafından yönetilmektedir. Carol Ann Tomlinson, en çok satan klasik eserinin bu güncellenmis ikinci baskısında, öğretmenlere hem oldukça modern hem de her dönemde geçerli olan bir zorlukla basa çıkmaları için güçlü ve pratik bir yol sunuyor: Farklı geçmislere, hazırbulunusluk düzeylerine, beceri seviyelerine ve ilği alanlarına sahip çok sayıda öğrenciye etkili bir sekilde zaman, kaynak ve çaba nasıl harcanır? Tomlinson, arastırma sonuçları ve her türden okuldaki 15 yılı askın uygulama geri bildirimleriyle sekillenen bir bakıs açısıyla farklılastırılmıs öğretimin teorik temelini açıklıyor. Öğretim proğramı ve öğrenme ortamı değiskenlerini inceliyor, onlarca öğretim stratejisi paylasıyor ve ardından farklı branslardaki öğretmenlerin her öğrencinin ihtiyaçlarına yanıt vermek için farklılastırma ilke ve uygulamalarını nasıl hayata geçirdiklerine dair ilkokul ve ortaokul sınırlarından örnekler sunuyor. Bu kitabın neyin farklılastırılacağı, nasıl farklılastırılacağı ve neden farklılastırılacağı konularındaki içgörülü rehberliği, farklılastırılmıs öğretimi kendi sınıfınıza getirmenin veya zaten yaptığınız isi gelistirmenin temelini olusturuyor. Her biri benzersiz olan öğrencilerinizin daha fazla bilgiye ulasmalarına, beceriler kazanmalarına ve genisletilmis bir anlayısa doğru ilerlemelerine yardımcı olmak için “Farklılastırılmıs Öğretim”, bugün her zamankinden daha fazla, her öğretmenin kitaplığında ve her okulun mesleki gelisim koleksiyonunda bulunması gereken bir basucu kitabıdır.
Stok Kodu:9786255964342Boyut:16x24Sayfa Sayısı:208Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2025 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Yorumlar