Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planl

E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması

Liste Fiyatı : 165,00TL
İndirimli Fiyat : 132,00TL
Kazancınız : 33,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 44,00TL
Havale/EFT ile : 129,36TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257496933
91835
E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
132.00

Dördüncü dalga olarak kabul edilen dijital çağ, rekabeti de­ğerlendirme ve yeni müşterilerin ve pazarların kazanılması an­lamında çağdaş kuruluşların sunduğu ürün ve hizmetler için yeni stratejik pazarlama biçimleri oluşturmaya başlamıştır. 90’lı yılların ortalarından beri, dünya ekonomisi, ürünlerini ve hiz­metlerini internette tanıtan sanal organizasyonların yükselişiyle birlikte, E-ticaret olarak adlandırılan önemli bir değişimden geç­mektedir. Elektronik ticaret, insanların ve kuruluşların iş yapma şeklini değiştirmekte; bilgisayar ağları, sanal iletişim olanakları (internet aracılığıyla) tarafından taşınarak her geçen gün daha da gelişmektedir. Kuruluşlar, dijital teknolojinin bilgiye erişimde çok önemli olduğunu ve dolayısıyla bilgi üretimi için belirleyici oldu­ğunu kabullenmişlerdir. Bu erişim, farklı organizasyonel kişileri (örneğin; bireyler, müşteriler, tedarikçiler ve rakipler) sanal ortam içinde stratejik paylaşım yapmaya zorlamıştır.

Bu bağlamda çalışmanın literatüre katkı sağlayacağını umut ederek , hem e-ticaret hem de pazarlama alanına yeni bir bakış açısı kazandıracağına inanmaktayız.

  • Açıklama
    • Dördüncü dalga olarak kabul edilen dijital çağ, rekabeti de­ğerlendirme ve yeni müşterilerin ve pazarların kazanılması an­lamında çağdaş kuruluşların sunduğu ürün ve hizmetler için yeni stratejik pazarlama biçimleri oluşturmaya başlamıştır. 90’lı yılların ortalarından beri, dünya ekonomisi, ürünlerini ve hiz­metlerini internette tanıtan sanal organizasyonların yükselişiyle birlikte, E-ticaret olarak adlandırılan önemli bir değişimden geç­mektedir. Elektronik ticaret, insanların ve kuruluşların iş yapma şeklini değiştirmekte; bilgisayar ağları, sanal iletişim olanakları (internet aracılığıyla) tarafından taşınarak her geçen gün daha da gelişmektedir. Kuruluşlar, dijital teknolojinin bilgiye erişimde çok önemli olduğunu ve dolayısıyla bilgi üretimi için belirleyici oldu­ğunu kabullenmişlerdir. Bu erişim, farklı organizasyonel kişileri (örneğin; bireyler, müşteriler, tedarikçiler ve rakipler) sanal ortam içinde stratejik paylaşım yapmaya zorlamıştır.

      Bu bağlamda çalışmanın literatüre katkı sağlayacağını umut ederek , hem e-ticaret hem de pazarlama alanına yeni bir bakış açısı kazandıracağına inanmaktayız.

      Stok Kodu
      :
      9786257496933
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      105
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021 Aralık
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      66,00   
      132,00   
      3
      44,00   
      132,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      132,00   
      132,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat