Dijital PazarlamaYeni Başlayanlar için Temel Kavramlar
BÖLÜM 1: DİJİTAL PAZARLAMA KONSEPTİ VE KAVRAMLARI
PAZARLAMA VE DİJİTAL PAZARLAMA
BÖLÜM 2: WEBİN GELİŞİMİ, WEB SİTESİNİN BİLEŞENLERİ VE TEMEL KAVRAMLAR
WEB VE WEBİN GELİŞİMİ
WEB VE WEB SİTELERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
BÖLÜM 3: TEMEL MEDYA TÜRLERİ
DİJİTAL KANALLARDA MEDYA TÜRLERİ
BÖLÜM 4: SEO / ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU
ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU
BÖLÜM 5: TEMEL DİJİTAL PAZARLAMA ARAÇLARI
DİJİTAL PAZARLAMA ARAÇLARI
BÖLÜM 6: DİJİTAL İŞ MODELLERİ
DİJİTAL İŞ MODELLERİ
BÖLÜM 7: SOSYAL MEDYA VE PAZARLAMA
SOSYAL MEDYANIN GELİŞİMİ
BÖLÜM 8: DİJİTAL KANALLARDA REKLAM
ARAMA MOTORU REKLAMLARI
BÖLÜM 9: INFLUENCER MARKETING/ ETKİLEYEN-ETKİLEYİCİ PAZARLAMA
INFLUENCER MARKETING
- Açıklama
BÖLÜM 1: DİJİTAL PAZARLAMA KONSEPTİ VE KAVRAMLARI
PAZARLAMA VE DİJİTAL PAZARLAMABÖLÜM 2: WEBİN GELİŞİMİ, WEB SİTESİNİN BİLEŞENLERİ VE TEMEL KAVRAMLAR
WEB VE WEBİN GELİŞİMİ
WEB VE WEB SİTELERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLARBÖLÜM 3: TEMEL MEDYA TÜRLERİ
DİJİTAL KANALLARDA MEDYA TÜRLERİBÖLÜM 4: SEO / ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU
ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONUBÖLÜM 5: TEMEL DİJİTAL PAZARLAMA ARAÇLARI
DİJİTAL PAZARLAMA ARAÇLARIBÖLÜM 6: DİJİTAL İŞ MODELLERİ
DİJİTAL İŞ MODELLERİBÖLÜM 7: SOSYAL MEDYA VE PAZARLAMA
SOSYAL MEDYANIN GELİŞİMİBÖLÜM 8: DİJİTAL KANALLARDA REKLAM
ARAMA MOTORU REKLAMLARIBÖLÜM 9: INFLUENCER MARKETING/ ETKİLEYEN-ETKİLEYİCİ PAZARLAMA
INFLUENCER MARKETINGStok Kodu:9786256952867Boyut:16x24Sayfa Sayısı:172Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2023 Mart
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim139,50139,50269,75139,50346,50139,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim139,50139,50269,75139,50346,50139,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim139,50139,50269,75139,50346,50139,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim139,50139,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.