Dijital Medya ve Öğrenme
Kitabın temel amacı, dijital medya ve sunduğu öğrenme fırsatlarını okuyucuya ulaştırmaktır. 2020 yılında, içinde bulunduğumuz günlerde yaşanan küresel bir pandemi ile birlikte Acil Uzaktan Öğretim (Emergeny Remote Teaching) kavramı hayatımıza girmiştir. Bu ani ve beklenmeyen kriz, tüm dünyada öğretimsel süreçlerin geçici de olsa alternatif kanallar üzerinden gerçekleştirilmesini zorunlu kılmıştır. Birçok kurumun bu noktada farklı uzaktan eğitim çözümlerini işe koştuğu görülmüştür. Hangi çözüm kullanılırsa kullanılsın, çevrim içi olarak gerçekleşen eğitimin kalitesini belirleyen en önemli unsurlardan biri, öğretim sürecinin dijital medya ve öğrenme konusuna hâkim eğitimciler tarafından tasarlanması ve yürütülmesidir. Bu amaçla kitabın hedef kitlesi öğretmen adayları, öğretmenler, araştırmacılar ve her alandan akademisyenler olarak belirlenmiştir. Bilgi grafikleri, tasarım odaklı düşünme, dijital hikaye, Web 2.0, oyunlaştırma, artırılmış gerçeklik, eşzamanlı çevrim içi ortamlar, bilişsel buradalık, sosyal öğrenme ağları, sosyal adalet, öğretimsel liderlik ve sınıf yönetimi konularının öğrenme ile ilişkisinin ele alındığı bu kitap 13 bölümden oluşmaktadır. Eğitimciler tarafından kaliteli öğretim materyalleri tasarlanırken göz önünde bulundurulması gereken konuları irdeleyen bu kitabın tüm okuyuculara faydalı olabilmesini diliyoruz.
- Açıklama
Kitabın temel amacı, dijital medya ve sunduğu öğrenme fırsatlarını okuyucuya ulaştırmaktır. 2020 yılında, içinde bulunduğumuz günlerde yaşanan küresel bir pandemi ile birlikte Acil Uzaktan Öğretim (Emergeny Remote Teaching) kavramı hayatımıza girmiştir. Bu ani ve beklenmeyen kriz, tüm dünyada öğretimsel süreçlerin geçici de olsa alternatif kanallar üzerinden gerçekleştirilmesini zorunlu kılmıştır. Birçok kurumun bu noktada farklı uzaktan eğitim çözümlerini işe koştuğu görülmüştür. Hangi çözüm kullanılırsa kullanılsın, çevrim içi olarak gerçekleşen eğitimin kalitesini belirleyen en önemli unsurlardan biri, öğretim sürecinin dijital medya ve öğrenme konusuna hâkim eğitimciler tarafından tasarlanması ve yürütülmesidir. Bu amaçla kitabın hedef kitlesi öğretmen adayları, öğretmenler, araştırmacılar ve her alandan akademisyenler olarak belirlenmiştir. Bilgi grafikleri, tasarım odaklı düşünme, dijital hikaye, Web 2.0, oyunlaştırma, artırılmış gerçeklik, eşzamanlı çevrim içi ortamlar, bilişsel buradalık, sosyal öğrenme ağları, sosyal adalet, öğretimsel liderlik ve sınıf yönetimi konularının öğrenme ile ilişkisinin ele alındığı bu kitap 13 bölümden oluşmaktadır. Eğitimciler tarafından kaliteli öğretim materyalleri tasarlanırken göz önünde bulundurulması gereken konuları irdeleyen bu kitabın tüm okuyuculara faydalı olabilmesini diliyoruz.
Stok Kodu:9786257052962Boyut:16x24 cmSayfa Sayısı:252Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,60200,602100,30200,60366,87200,60Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,60200,602100,30200,60366,87200,60Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,60200,602100,30200,60366,87200,60Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim200,60200,602--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.