Dijital İtibar İzinde
Dijital çağda, sivil toplum kuruluşlarının (STK) toplumla olan ilişkileri hızla değişiyor. Bu değişim, özellikle
kadın odaklı STK'lar için yeni fırsatlar ve zorluklar yaratıyor. Dijital İtibarın İzinde, Türkiye'deki kadın odaklı
STK'ların dijital platformlardaki varlıklarını, çevrimiçi ortamda itibarlarını nasıl yönettiklerini ve bu süreçte
karşılaştıkları problemleri ve sağladıkları faydaları inceleyen bir çalışmadır.
Dijital itibar kavramının günümüz dünyasındaki öneminin net bir şekilde algılanması, toplumsal yapı
içerisinde önemli bir konuma sahip STK’ların bu bağlamdaki yeterlilikleri ve bu doğrultuda yürüttükleri
faaliyetler bu kitapta detaylı bir şekilde ele alınmaktadır. Görüşme gerçekleştirilen kadın odaklı STK’ların süreç
hakkında verdiği bilgiler aynı zamanda bir yol haritası oluşturmada kaynak olma özelliğini de taşımaktadır.
Kadınların dezavantajlı konumu ve dijital medyanın etki alanı göz önünde bulundurulduğunda kadın odaklı
STK’ların dijital medyadan bağımsız hareket etmeleri düşünülemez. Bu nedenle dijital itibar kavramını özellikle
kadın odaklı STK’lar üzerinde irdeleyen bu kitabın alana katkı sağlaması ve gerçekleştirilecek diğer çalışmalara
kaynak olması hedeflenmektedir.
-***************-
- Açıklama
Dijital çağda, sivil toplum kuruluşlarının (STK) toplumla olan ilişkileri hızla değişiyor. Bu değişim, özellikle
kadın odaklı STK'lar için yeni fırsatlar ve zorluklar yaratıyor. Dijital İtibarın İzinde, Türkiye'deki kadın odaklı
STK'ların dijital platformlardaki varlıklarını, çevrimiçi ortamda itibarlarını nasıl yönettiklerini ve bu süreçte
karşılaştıkları problemleri ve sağladıkları faydaları inceleyen bir çalışmadır.
Dijital itibar kavramının günümüz dünyasındaki öneminin net bir şekilde algılanması, toplumsal yapı
içerisinde önemli bir konuma sahip STK’ların bu bağlamdaki yeterlilikleri ve bu doğrultuda yürüttükleri
faaliyetler bu kitapta detaylı bir şekilde ele alınmaktadır. Görüşme gerçekleştirilen kadın odaklı STK’ların süreç
hakkında verdiği bilgiler aynı zamanda bir yol haritası oluşturmada kaynak olma özelliğini de taşımaktadır.
Kadınların dezavantajlı konumu ve dijital medyanın etki alanı göz önünde bulundurulduğunda kadın odaklı
STK’ların dijital medyadan bağımsız hareket etmeleri düşünülemez. Bu nedenle dijital itibar kavramını özellikle
kadın odaklı STK’lar üzerinde irdeleyen bu kitabın alana katkı sağlaması ve gerçekleştirilecek diğer çalışmalarakaynak olması hedeflenmektedir.
-***************-
Stok Kodu:9786259783437Boyut:13x20Sayfa Sayısı:236Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2024 Kasım
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim331,50331,502165,75331,503110,50331,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim331,50331,502165,75331,503110,50331,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim331,50331,502165,75331,503110,50331,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim331,50331,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.