Dijital Çağda Ürün
İçindekiler:
BÖLÜM ÜRÜNLER, HİZMETLER VE DENEYİMLER
BÖLÜM ÜRÜN DÜZEYLERİ, ÜRÜN HATTI VE ÜRÜN KARMASI KARARLARI
BÖLÜM ÜRÜN YÖNETİMİNDE PAZAR ARAŞTIRMASI, KONUMLANDIRMA VE FARKLILAŞTIRMA
BÖLÜM DİJİTAL DÖNÜŞÜM SÜRECİNDE ÜRETİM VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
BÖLÜM ÜRÜN YÖNETİMİ, ÜRÜN STRATEJİLERİ VE ULUSLARARASI ÜRÜN STRATEJİLERİ
BÖLÜM ÜRÜN HAYAT SEYRİ VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ
BÖLÜM YENİLİK VE YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
BÖLÜM ÜRÜN TASARIMI, AMBALAJLAMA VE ETİKETLEME
BÖLÜM MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ
BÖLÜM ÜRÜN GARANTİLERİ VE SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ
BÖLÜM HİZMET PAZARLAMASI VE KALİTE
BÖLÜM DENEYİMSEL PAZARLAMA VE YENİ TÜKETİCİ
BÖLÜM DİJİTAL ÜRÜN
BÖLÜM ÜRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
- Açıklama
İçindekiler:
BÖLÜM ÜRÜNLER, HİZMETLER VE DENEYİMLERBÖLÜM ÜRÜN DÜZEYLERİ, ÜRÜN HATTI VE ÜRÜN KARMASI KARARLARI
BÖLÜM ÜRÜN YÖNETİMİNDE PAZAR ARAŞTIRMASI, KONUMLANDIRMA VE FARKLILAŞTIRMA
BÖLÜM DİJİTAL DÖNÜŞÜM SÜRECİNDE ÜRETİM VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
BÖLÜM ÜRÜN YÖNETİMİ, ÜRÜN STRATEJİLERİ VE ULUSLARARASI ÜRÜN STRATEJİLERİ
BÖLÜM ÜRÜN HAYAT SEYRİ VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ
BÖLÜM YENİLİK VE YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
BÖLÜM ÜRÜN TASARIMI, AMBALAJLAMA VE ETİKETLEMEBÖLÜM MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ
BÖLÜM ÜRÜN GARANTİLERİ VE SATIŞ SONRASI MÜŞTERİ HİZMETLERİ
BÖLÜM HİZMET PAZARLAMASI VE KALİTE
BÖLÜM DENEYİMSEL PAZARLAMA VE YENİ TÜKETİCİ
BÖLÜM DİJİTAL ÜRÜN
BÖLÜM ÜRÜNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Stok Kodu:9786258275193Boyut:16x24Sayfa Sayısı:392Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Eylül
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim187,00187,00293,50187,00362,33187,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim187,00187,00293,50187,00362,33187,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim187,00187,00293,50187,00362,33187,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim187,00187,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.