Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
Dijital Çağda Estetik ve Güzellik Uygulamaları Ufuk Akçıl

Dijital Çağda Estetik ve Güzellik Uygulamaları(İçerik Yönetimi-İletişim-Tanıtım)

Liste Fiyatı : 750,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 250,00TL
Havale/EFT ile : 735,00TL
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789752777576
55008
Dijital Çağda Estetik ve Güzellik Uygulamaları
Dijital Çağda Estetik ve Güzellik Uygulamaları (İçerik Yönetimi-İletişim-Tanıtım)
750.00

Sağlık Profesyonelleri İçin Dijital Pazarlama (İçerik Yönetimi, İletişim, Tanıtım)

Bu dünyaca ünlü bestseller kitap, hasta deneyimini iyileştirmek, marka oluşturma, yenilik ve uygulamayı anlamak için bir global çerçeve sunar. Bu kılavuzu elinizin altında bulundurmak, isminiz, merkeziniz ve markanız için yaptığınız en akıllı ve ekonomik yatırım olacaktır.

Başarılı estetik ve güzellik ve diğer uygulamaları barındıran bir merkezi yönetmek; bir tanıtım planı uygulamak, uyumlu bir strateji geliştirmek, uygun eğitim ve uzmanlığa sahip doğru çalışanların ilgisini çekmek ve standartlaştırılmış iç süreç ve teknikler oluşturmayı gerektirir. Bu kitap bu konuda en akıcı ve keyifli deneyimleri bulacağınız bir kaynaktır.

*Merkezinizi çevrimiçi olarak nasıl markalaştıracağınız konusunda bilgi sahibi değilseniz, derhal konferanslarda sunulan kurs ve atölyelere katılarak eğitim alın, bu eseri muhakkak okuyun*
İşinizi büyütebilmeniz için merkezinizi idare etme şeklinize yeni bir bakış açısı sağlaması adına bu kitap size bazı bilgece sözler ve rehberliklerde sunmaktadır.

Hedef Kitle: Estetik ve plastik cerrahi uzmanları, dermatoloji uzmanları, medikal estetik hekimleri, diş hekimleri, eczacılar, hemşireler, estetik/güzellik alanında hizmet veren diğer sağlık profesyonelleri, estetisyenler, bu alandaki uygulamalarının alt başlıklarını kendi disiplinlerinde uygulayan hekimler, diyetisyenler, Spa’larda çalışan sağlık profesyonelleri, dijital pazarlama uzmanları

Özellikleri:
• Sosyal Medya Araçları Yönetimi
• İçerik Oluşturma, Hedefleme Bilgileri
• Başarılı Uygulama Örnekleri
• Merkezinizi Markalaştırma Çalışmaları
• Medya İlişkileri ve PR Yönetimi
• Tanıtım Planı Hazırlamak
• Web, Blog, Mikrosite Oluşturmak İçin En iyi Uygulamalar
• Arama Motoru Optimizasyonu
• Çevrimiçi İtibar Yönetimi İncileri
• Fotoğraf ve Görsel İçerik Yönetimi
• Video İçerikler Oluşturma
• Referans Yönetimi Aşamaları
• Etik Kurallar ve Sınırlamalar
• Yararlı Aplikasyonlar
• Emojiler, Tagler, Pinler, Yorumlar, Hikayeler

  • Açıklama
    • Sağlık Profesyonelleri İçin Dijital Pazarlama (İçerik Yönetimi, İletişim, Tanıtım)

      Bu dünyaca ünlü bestseller kitap, hasta deneyimini iyileştirmek, marka oluşturma, yenilik ve uygulamayı anlamak için bir global çerçeve sunar. Bu kılavuzu elinizin altında bulundurmak, isminiz, merkeziniz ve markanız için yaptığınız en akıllı ve ekonomik yatırım olacaktır.

      Başarılı estetik ve güzellik ve diğer uygulamaları barındıran bir merkezi yönetmek; bir tanıtım planı uygulamak, uyumlu bir strateji geliştirmek, uygun eğitim ve uzmanlığa sahip doğru çalışanların ilgisini çekmek ve standartlaştırılmış iç süreç ve teknikler oluşturmayı gerektirir. Bu kitap bu konuda en akıcı ve keyifli deneyimleri bulacağınız bir kaynaktır.

      *Merkezinizi çevrimiçi olarak nasıl markalaştıracağınız konusunda bilgi sahibi değilseniz, derhal konferanslarda sunulan kurs ve atölyelere katılarak eğitim alın, bu eseri muhakkak okuyun*
      İşinizi büyütebilmeniz için merkezinizi idare etme şeklinize yeni bir bakış açısı sağlaması adına bu kitap size bazı bilgece sözler ve rehberliklerde sunmaktadır.

      Hedef Kitle: Estetik ve plastik cerrahi uzmanları, dermatoloji uzmanları, medikal estetik hekimleri, diş hekimleri, eczacılar, hemşireler, estetik/güzellik alanında hizmet veren diğer sağlık profesyonelleri, estetisyenler, bu alandaki uygulamalarının alt başlıklarını kendi disiplinlerinde uygulayan hekimler, diyetisyenler, Spa’larda çalışan sağlık profesyonelleri, dijital pazarlama uzmanları

      Özellikleri:
      • Sosyal Medya Araçları Yönetimi
      • İçerik Oluşturma, Hedefleme Bilgileri
      • Başarılı Uygulama Örnekleri
      • Merkezinizi Markalaştırma Çalışmaları
      • Medya İlişkileri ve PR Yönetimi
      • Tanıtım Planı Hazırlamak
      • Web, Blog, Mikrosite Oluşturmak İçin En iyi Uygulamalar
      • Arama Motoru Optimizasyonu
      • Çevrimiçi İtibar Yönetimi İncileri
      • Fotoğraf ve Görsel İçerik Yönetimi
      • Video İçerikler Oluşturma
      • Referans Yönetimi Aşamaları
      • Etik Kurallar ve Sınırlamalar
      • Yararlı Aplikasyonlar
      • Emojiler, Tagler, Pinler, Yorumlar, Hikayeler

      Stok Kodu
      :
      9789752777576
      Boyut
      :
      16 x 24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      144
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2019
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Kağıt Türü
      :
      Kuşe-Renklı
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      750,00   
      750,00   
      2
      375,00   
      750,00   
      3
      250,00   
      750,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      750,00   
      750,00   
      2
      375,00   
      750,00   
      3
      250,00   
      750,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      750,00   
      750,00   
      2
      375,00   
      750,00   
      3
      250,00   
      750,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      750,00   
      750,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat