Dijital Çağda Estetik ve Güzellik Uygulamaları(İçerik Yönetimi-İletişim-Tanıtım)
Sağlık Profesyonelleri İçin Dijital Pazarlama (İçerik Yönetimi, İletişim, Tanıtım)
Bu dünyaca ünlü bestseller kitap, hasta deneyimini iyileştirmek, marka oluşturma, yenilik ve uygulamayı anlamak için bir global çerçeve sunar. Bu kılavuzu elinizin altında bulundurmak, isminiz, merkeziniz ve markanız için yaptığınız en akıllı ve ekonomik yatırım olacaktır.
Başarılı estetik ve güzellik ve diğer uygulamaları barındıran bir merkezi yönetmek; bir tanıtım planı uygulamak, uyumlu bir strateji geliştirmek, uygun eğitim ve uzmanlığa sahip doğru çalışanların ilgisini çekmek ve standartlaştırılmış iç süreç ve teknikler oluşturmayı gerektirir. Bu kitap bu konuda en akıcı ve keyifli deneyimleri bulacağınız bir kaynaktır.
*Merkezinizi çevrimiçi olarak nasıl markalaştıracağınız konusunda bilgi sahibi değilseniz, derhal konferanslarda sunulan kurs ve atölyelere katılarak eğitim alın, bu eseri muhakkak okuyun*
İşinizi büyütebilmeniz için merkezinizi idare etme şeklinize yeni bir bakış açısı sağlaması adına bu kitap size bazı bilgece sözler ve rehberliklerde sunmaktadır.
Hedef Kitle: Estetik ve plastik cerrahi uzmanları, dermatoloji uzmanları, medikal estetik hekimleri, diş hekimleri, eczacılar, hemşireler, estetik/güzellik alanında hizmet veren diğer sağlık profesyonelleri, estetisyenler, bu alandaki uygulamalarının alt başlıklarını kendi disiplinlerinde uygulayan hekimler, diyetisyenler, Spa’larda çalışan sağlık profesyonelleri, dijital pazarlama uzmanları
Özellikleri:
• Sosyal Medya Araçları Yönetimi
• İçerik Oluşturma, Hedefleme Bilgileri
• Başarılı Uygulama Örnekleri
• Merkezinizi Markalaştırma Çalışmaları
• Medya İlişkileri ve PR Yönetimi
• Tanıtım Planı Hazırlamak
• Web, Blog, Mikrosite Oluşturmak İçin En iyi Uygulamalar
• Arama Motoru Optimizasyonu
• Çevrimiçi İtibar Yönetimi İncileri
• Fotoğraf ve Görsel İçerik Yönetimi
• Video İçerikler Oluşturma
• Referans Yönetimi Aşamaları
• Etik Kurallar ve Sınırlamalar
• Yararlı Aplikasyonlar
• Emojiler, Tagler, Pinler, Yorumlar, Hikayeler
- Açıklama
Sağlık Profesyonelleri İçin Dijital Pazarlama (İçerik Yönetimi, İletişim, Tanıtım)
Bu dünyaca ünlü bestseller kitap, hasta deneyimini iyileştirmek, marka oluşturma, yenilik ve uygulamayı anlamak için bir global çerçeve sunar. Bu kılavuzu elinizin altında bulundurmak, isminiz, merkeziniz ve markanız için yaptığınız en akıllı ve ekonomik yatırım olacaktır.
Başarılı estetik ve güzellik ve diğer uygulamaları barındıran bir merkezi yönetmek; bir tanıtım planı uygulamak, uyumlu bir strateji geliştirmek, uygun eğitim ve uzmanlığa sahip doğru çalışanların ilgisini çekmek ve standartlaştırılmış iç süreç ve teknikler oluşturmayı gerektirir. Bu kitap bu konuda en akıcı ve keyifli deneyimleri bulacağınız bir kaynaktır.
*Merkezinizi çevrimiçi olarak nasıl markalaştıracağınız konusunda bilgi sahibi değilseniz, derhal konferanslarda sunulan kurs ve atölyelere katılarak eğitim alın, bu eseri muhakkak okuyun*
İşinizi büyütebilmeniz için merkezinizi idare etme şeklinize yeni bir bakış açısı sağlaması adına bu kitap size bazı bilgece sözler ve rehberliklerde sunmaktadır.Hedef Kitle: Estetik ve plastik cerrahi uzmanları, dermatoloji uzmanları, medikal estetik hekimleri, diş hekimleri, eczacılar, hemşireler, estetik/güzellik alanında hizmet veren diğer sağlık profesyonelleri, estetisyenler, bu alandaki uygulamalarının alt başlıklarını kendi disiplinlerinde uygulayan hekimler, diyetisyenler, Spa’larda çalışan sağlık profesyonelleri, dijital pazarlama uzmanları
Özellikleri:
• Sosyal Medya Araçları Yönetimi
• İçerik Oluşturma, Hedefleme Bilgileri
• Başarılı Uygulama Örnekleri
• Merkezinizi Markalaştırma Çalışmaları
• Medya İlişkileri ve PR Yönetimi
• Tanıtım Planı Hazırlamak
• Web, Blog, Mikrosite Oluşturmak İçin En iyi Uygulamalar
• Arama Motoru Optimizasyonu
• Çevrimiçi İtibar Yönetimi İncileri
• Fotoğraf ve Görsel İçerik Yönetimi
• Video İçerikler Oluşturma
• Referans Yönetimi Aşamaları
• Etik Kurallar ve Sınırlamalar
• Yararlı Aplikasyonlar
• Emojiler, Tagler, Pinler, Yorumlar, HikayelerStok Kodu:9789752777576Boyut:16 x 24 cmSayfa Sayısı:144Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2019Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:Kuşe-RenklıDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim750,00750,002375,00750,003250,00750,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim750,00750,002375,00750,003250,00750,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim750,00750,002375,00750,003250,00750,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim750,00750,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.