Çevrim İçi Bilgi Arama SüreciBilgi Teorisi, Teknoloji Kabul Modeli ve Akış Teorisi Esaslı Bir Bakış
Tüketicilerin çevrim içi bilgi arama sürecinde, bilgi edinme araçlarından vlog ve blog temalı içeriklerin satın alma niyetine etkisine yönelik çalışmalar yapılmış olmasına rağmen bilgi teorisi, teknoloji kabul modeli ve akış teorisinin bütünleşik çerçevesini kullanan bir çalışma bulunmamaktadır. Bu doğrultuda, bilgi teorisi, teknoloji kabul modeli ve akış teorisinin bütünleşik çerçevesini kullanarak çevrim içi bilgi arama sürecinde bilgi edinme araçları olarak vlog ve blog’ların satın alma niyeti üzerindeki etkisini incelemek isteyen araştırmacılar için bu kitabın faydalı olacağı düşünülmektedir.
- Açıklama
Tüketicilerin çevrim içi bilgi arama sürecinde, bilgi edinme araçlarından vlog ve blog temalı içeriklerin satın alma niyetine etkisine yönelik çalışmalar yapılmış olmasına rağmen bilgi teorisi, teknoloji kabul modeli ve akış teorisinin bütünleşik çerçevesini kullanan bir çalışma bulunmamaktadır. Bu doğrultuda, bilgi teorisi, teknoloji kabul modeli ve akış teorisinin bütünleşik çerçevesini kullanarak çevrim içi bilgi arama sürecinde bilgi edinme araçları olarak vlog ve blog’ların satın alma niyeti üzerindeki etkisini incelemek isteyen araştırmacılar için bu kitabın faydalı olacağı düşünülmektedir.
Stok Kodu:9786253983048Boyut:16x24Sayfa Sayısı:118Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2023 MartKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,00254,00108,00336,00108,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim108,00108,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.