Bütünleşik Pazarlama İletişimi ( ROI ) Ölçümleme Süreci
Pazarlama ve pazarlama iletisimi kavrami tanimi ve özellikleri, tarihsel gelisim süreci, bütünlesik pazarlama iletisiminin gelisim nedenleri, planlama modelleri, bütünlesik pazarlama iletisiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin degerlendirilmesi çalismada ele alinan konulardandir. Bu çalisma, pazarlama iletisiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan arastirmaci ve kullanicilar için temel bir basvuru kaynagi olabilecek niteliktedir.
- Açıklama
Pazarlama ve pazarlama iletisimi kavrami tanimi ve özellikleri, tarihsel gelisim süreci, bütünlesik pazarlama iletisiminin gelisim nedenleri, planlama modelleri, bütünlesik pazarlama iletisiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin degerlendirilmesi çalismada ele alinan konulardandir. Bu çalisma, pazarlama iletisiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan arastirmaci ve kullanicilar için temel bir basvuru kaynagi olabilecek niteliktedir.
Stok Kodu:9789755918761Boyut:16 x 23.5Sayfa Sayısı:327Basım Yeri:AnkaraKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,00292,00184,00361,33184,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim184,00184,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.