Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%25
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin Barış Şaybak

Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin

Liste Fiyatı : 198,00TL
İndirimli Fiyat : 148,50TL
Kazancınız : 49,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 49,50TL
Havale/EFT ile : 145,53TL
%25
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257407144
138447
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
Unity 2D Kullanarak C# Öğrenin
148.50

C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.

İÇİNDEKİLER:

C# Hakkında Genel Bilgiler 

C# Arayüz Kavramı

C# Eş Yordam Kavramı

C# Kapsülleme Kavramı

Singleton Tasarım Deseni

C# Yapıcı Metotlar

C# CallBack Mekanizmaları

C# Lambda İfadeleri

C# Delegate ve Event Kavramları

C# Erişim Belirleyiciler

Tüm Kodlar ve Açıklamaları 

Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü

Unity Editörünü Yakından Tanıma

Unity’de Kodlama Prensipleri

Unity’de Olay Tasarımı

Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar

Unity’de Prefab Kavramı

iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma

UnityEvent Kavramı      

Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri

Oyuna Ses ve Efekt Ekleme

Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

  • Açıklama
    • C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.

      İÇİNDEKİLER:

      C# Hakkında Genel Bilgiler 

      C# Arayüz Kavramı

      C# Eş Yordam Kavramı

      C# Kapsülleme Kavramı

      Singleton Tasarım Deseni

      C# Yapıcı Metotlar

      C# CallBack Mekanizmaları

      C# Lambda İfadeleri

      C# Delegate ve Event Kavramları

      C# Erişim Belirleyiciler

      Tüm Kodlar ve Açıklamaları 

      Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü

      Unity Editörünü Yakından Tanıma

      Unity’de Kodlama Prensipleri

      Unity’de Olay Tasarımı

      Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar

      Unity’de Prefab Kavramı

      iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma

      UnityEvent Kavramı      

      Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri

      Oyuna Ses ve Efekt Ekleme

      Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler

      Stok Kodu
      :
      9786257407144
      Sayfa Sayısı
      :
      216
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,50   
      148,50   
      2
      74,25   
      148,50   
      3
      49,50   
      148,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,50   
      148,50   
      2
      74,25   
      148,50   
      3
      49,50   
      148,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,50   
      148,50   
      2
      74,25   
      148,50   
      3
      49,50   
      148,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      148,50   
      148,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat