Reklam Anlambilimi
“Reklam Anlambilimi” adlı bu çalışma, Türkiye’de sosyal bilimler alanında yeni ve nadir kullanılmakta olan
göstergebilimsel/anlambilimsel reklam çözümlemeleri yöntemine dair alternatif bir kavramsal ve kuramsal
çalışma oluşturmak ve bu nedenle sosyal bilimlerdeki araştırma sürecine bir ivme kazandırmak bakımından
önemlidir; yanı sıra, özellikle reklam dilinin ve metninin göstergebilimsel yönteme uygunluğu ve göstergebilim
yönteminin reklam çözümlemeleri için yararlı olması, çalışmanın faydalılığına ve gerekliliğine bir destek
oluşturmaktadır. Türkiye akademi literatüründe, göstergebilim alanına dahil olan ‘anlam bilimi’ üzerine yeterli
sayıda çalışmanın olmaması ve bu çalışmanın, akademik literatürde “reklam anlambilimi” konusu bağlamında
gerçekleştirilen ilk çalışmalardan biri olması da çalışmayı özgün ve önemli kılmaktadır.
Çalışmanın, “reklam anlambilimi” dalını sosyal bilimler alanındaki araştırma sürecine katabileceği, iletişim
alanında çalışan bilim insanlarına yeni bir perspektif kazandırabileceği ve araştırmacılara
‘göstergebilim/anlambilim, iletişim ve reklam’ üçgeninde farklı ve özgün araştırma alanlarına yönelme
noktasında fikir verebilecek olması açısından önemli olduğu düşünülmektedir.
Reklam Anlambilimi’nin göstergebilim ve reklam okurlarına ve akademisyenlere faydalı olacağı
umulmaktadır.
- Açıklama
“Reklam Anlambilimi” adlı bu çalışma, Türkiye’de sosyal bilimler alanında yeni ve nadir kullanılmakta olan
göstergebilimsel/anlambilimsel reklam çözümlemeleri yöntemine dair alternatif bir kavramsal ve kuramsal
çalışma oluşturmak ve bu nedenle sosyal bilimlerdeki araştırma sürecine bir ivme kazandırmak bakımından
önemlidir; yanı sıra, özellikle reklam dilinin ve metninin göstergebilimsel yönteme uygunluğu ve göstergebilim
yönteminin reklam çözümlemeleri için yararlı olması, çalışmanın faydalılığına ve gerekliliğine bir destek
oluşturmaktadır. Türkiye akademi literatüründe, göstergebilim alanına dahil olan ‘anlam bilimi’ üzerine yeterli
sayıda çalışmanın olmaması ve bu çalışmanın, akademik literatürde “reklam anlambilimi” konusu bağlamında
gerçekleştirilen ilk çalışmalardan biri olması da çalışmayı özgün ve önemli kılmaktadır.
Çalışmanın, “reklam anlambilimi” dalını sosyal bilimler alanındaki araştırma sürecine katabileceği, iletişim
alanında çalışan bilim insanlarına yeni bir perspektif kazandırabileceği ve araştırmacılara
‘göstergebilim/anlambilim, iletişim ve reklam’ üçgeninde farklı ve özgün araştırma alanlarına yönelme
noktasında fikir verebilecek olması açısından önemli olduğu düşünülmektedir.
Reklam Anlambilimi’nin göstergebilim ve reklam okurlarına ve akademisyenlere faydalı olacağı
umulmaktadır.Stok Kodu:9786259746210Boyut:14x20Sayfa Sayısı:134Basım Yeri:İstanbul
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim314,50314,502157,25314,503104,83314,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim314,50314,502157,25314,503104,83314,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim314,50314,502157,25314,503104,83314,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim314,50314,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.