AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları
AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları Bakış açısıyla tüketicilerin reklama karşı tutumu ve satın alma davranışı arasındaki ilişki - Ali Sedat Uluğ
1. Reklamın tanımı,tarihçesi,önemi ve reklamla ilgili diğer hususlar
2. AB ve Türk hukukunda reklam ile ilgili düzenlemeler
3. Tüketicilerin reklama karşı tutumu ve tüketicinin satın alma davranışı
4. AB ve Türk hukukunda reklam uygulama esasları bakış açısıyla tüketicilerin reklama karşı tutumu ve satın alma davranışı arasındaki ilişki
- Açıklama
AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları Bakış açısıyla tüketicilerin reklama karşı tutumu ve satın alma davranışı arasındaki ilişki - Ali Sedat Uluğ
1. Reklamın tanımı,tarihçesi,önemi ve reklamla ilgili diğer hususlar
2. AB ve Türk hukukunda reklam ile ilgili düzenlemeler
3. Tüketicilerin reklama karşı tutumu ve tüketicinin satın alma davranışı
4. AB ve Türk hukukunda reklam uygulama esasları bakış açısıyla tüketicilerin reklama karşı tutumu ve satın alma davranışı arasındaki ilişkiStok Kodu:9786052472033Boyut:16x24Sayfa Sayısı:236Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim144,00144,00272,00144,00348,00144,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim144,00144,00272,00144,00348,00144,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim144,00144,00272,00144,00348,00144,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim144,00144,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.