Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%20
Türk Lojistik Sektörünün Analizi ve Alternatif Taşıma Modelleri Mehmet

Türk Lojistik Sektörünün Analizi ve Alternatif Taşıma Modelleri

Liste Fiyatı : 200,00TL
İndirimli Fiyat : 160,00TL
Kazancınız : 40,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 53,33TL
Havale/EFT ile : 156,80TL
%20
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786257496087
89025
Türk Lojistik Sektörünün Analizi ve Alternatif Taşıma Modelleri
Türk Lojistik Sektörünün Analizi ve Alternatif Taşıma Modelleri
160.00

Önsöz
KIsaltmalar
Giriş
1. Bölüm lojistik kavramı ve gelişimi
1.1. Lojistiğin tarihsel gelişimi ve tanımı
1.2. Lojistiğin önemi
1.3. Lojistikte dış kaynak kullanımı (outsourching)
1.3.1. Dış kaynak kullanımının nedenleri
1.3.2. Dış kaynak kullanımının yararları ve sorunları
2. Bölüm dünya’da lojistik
2.1. Dünya’da lojistiğin tarihsel gelişimi
2.2. Dünya’da lojistik sektörünün gelişimini etkileyen olaylar
2.2.1. Küreselleşme
2.2.2. Serbest piyasa ekonomisini destekleyen politikalar
2.2.3. Dış kaynak kullanımı
2.2.4. Yeni piyasalardaki artan talep ve yatırımlar
2.2.5. E-ticaret
2.3. Ab’de ulaştırma ve gelişmeler
2.3.1. Avrupa birliği’nin tarihsel gelişim süreci
2.3.2. Ab ulaştırma politikaları
2.3.3. Avrupa birliği ortak ulaştırma politikaları içindeki programlar
2.3.4. Ab koridorunda türkiye’nin yeri
2.4. Dünya’da taşımacılık sektörü
2.4.1. Karayolu taşımacılığı
2.4.2. Demiryolu taşımacılığı
2.4.3. Denizyolu taşımacılığı
2.4.4. Havayolu taşımacılığı
3. Bölüm türkiye’de lojistik sektörü
3.1. Türkiye’nin dış ticareti ve ülkelere göre dağılımı
3.2. Yük taşımacılığımızın ulaştırma türlerine göre dağılımı
3.3. Karayolu taşımacılığı
3.3.1. Tarihsel gelişim
3.3.2. Karayolu taşımacılığının sorunları
3.4. Demiryolu taşımacılığı
3.4.1. Tarihsel gelişim
3.4.2. Türkiye’nin uluslararası demiryolu ile entegrasyonu
3.4.3. Avrupa ülkeleri ile demiryolu eşya taşımacılığı
3.4.4. Komşu ülkeler ile demiryolu eşya taşımacılığı
3.4.5. Demiryolu yük taşımacılığının serbeştleşmesi
3.4.6. Demiryolları ve karayolu taşımacılığının
fayda maliyet analizi
3.4.7. Demiryolu taşımacılığının sorunları ve önerileri
3.5. Denizyolu taşımacılığı
3.5.1. Denizyolu ulaştırma sektörünün tarihçesi
3.5.2. Dış ticaretimizde denizyolunun payı
3.5.3. Denizyolu ulaştırma altyapısı
3.5.4. Türkiye’de liman ve iskelelerin durumu
3.5.5. Denizyolu taşımacılığı ve limanlarımızda yaşanan
problemler ile öneriler
3.6. Havayolu kargo taşımacılığı
3.6.1. Havayolu ulaştırma sektörünün tarihçesi
3.6.2. havayolu kargo taşımacılığının sorunları
4. Bölüm kombine taşımacılık
4.1. Kombine taşımacılığın tanımı
4.2. Kombine taşımacılığının önemi
4.3. Kombine taşımacılığın gelişimini sağlayan nedenler
4.3.1. Ab ulaştırma politikaları ile kombine
taşımacılığın geliştirilmesine önem verilmesi
4.3.2. Yüklerin konterizasyonundaki artış
4.3.3. Çevre duyarlılığı
4.3.4. Ekonomik nedenler
4.3.5. Karayollarındaki yasal sınırlamalar
4.4. Kombine taşıma türleri
4.4.1. İntermodal demiryolu taşıma türleri
4.4.2. İntermodal denizyolu taşıma türleri
5. Bölüm kombine taşımacılık modeli olarak önerilen
ist-poti (gürcistan) denizyolu güzergahı (ropax taşıma)
5.1. Akaryakıt ve amortisman tasarrufu:
5.2. Yol bakım maliyetlerinde azalma ve
tasarruf miktarının belirlenmesi.
5.3. Türkiye ekonomisine katkı sağlayacak toplam tasarruf miktarı

  • Açıklama
    • Önsöz
      KIsaltmalar
      Giriş
      1. Bölüm lojistik kavramı ve gelişimi
      1.1. Lojistiğin tarihsel gelişimi ve tanımı
      1.2. Lojistiğin önemi
      1.3. Lojistikte dış kaynak kullanımı (outsourching)
      1.3.1. Dış kaynak kullanımının nedenleri
      1.3.2. Dış kaynak kullanımının yararları ve sorunları
      2. Bölüm dünya’da lojistik
      2.1. Dünya’da lojistiğin tarihsel gelişimi
      2.2. Dünya’da lojistik sektörünün gelişimini etkileyen olaylar
      2.2.1. Küreselleşme
      2.2.2. Serbest piyasa ekonomisini destekleyen politikalar
      2.2.3. Dış kaynak kullanımı
      2.2.4. Yeni piyasalardaki artan talep ve yatırımlar
      2.2.5. E-ticaret
      2.3. Ab’de ulaştırma ve gelişmeler
      2.3.1. Avrupa birliği’nin tarihsel gelişim süreci
      2.3.2. Ab ulaştırma politikaları
      2.3.3. Avrupa birliği ortak ulaştırma politikaları içindeki programlar
      2.3.4. Ab koridorunda türkiye’nin yeri
      2.4. Dünya’da taşımacılık sektörü
      2.4.1. Karayolu taşımacılığı
      2.4.2. Demiryolu taşımacılığı
      2.4.3. Denizyolu taşımacılığı
      2.4.4. Havayolu taşımacılığı
      3. Bölüm türkiye’de lojistik sektörü
      3.1. Türkiye’nin dış ticareti ve ülkelere göre dağılımı
      3.2. Yük taşımacılığımızın ulaştırma türlerine göre dağılımı
      3.3. Karayolu taşımacılığı
      3.3.1. Tarihsel gelişim
      3.3.2. Karayolu taşımacılığının sorunları
      3.4. Demiryolu taşımacılığı
      3.4.1. Tarihsel gelişim
      3.4.2. Türkiye’nin uluslararası demiryolu ile entegrasyonu
      3.4.3. Avrupa ülkeleri ile demiryolu eşya taşımacılığı
      3.4.4. Komşu ülkeler ile demiryolu eşya taşımacılığı
      3.4.5. Demiryolu yük taşımacılığının serbeştleşmesi
      3.4.6. Demiryolları ve karayolu taşımacılığının
      fayda maliyet analizi
      3.4.7. Demiryolu taşımacılığının sorunları ve önerileri
      3.5. Denizyolu taşımacılığı
      3.5.1. Denizyolu ulaştırma sektörünün tarihçesi
      3.5.2. Dış ticaretimizde denizyolunun payı
      3.5.3. Denizyolu ulaştırma altyapısı
      3.5.4. Türkiye’de liman ve iskelelerin durumu
      3.5.5. Denizyolu taşımacılığı ve limanlarımızda yaşanan
      problemler ile öneriler
      3.6. Havayolu kargo taşımacılığı
      3.6.1. Havayolu ulaştırma sektörünün tarihçesi
      3.6.2. havayolu kargo taşımacılığının sorunları
      4. Bölüm kombine taşımacılık
      4.1. Kombine taşımacılığın tanımı
      4.2. Kombine taşımacılığının önemi
      4.3. Kombine taşımacılığın gelişimini sağlayan nedenler
      4.3.1. Ab ulaştırma politikaları ile kombine
      taşımacılığın geliştirilmesine önem verilmesi
      4.3.2. Yüklerin konterizasyonundaki artış
      4.3.3. Çevre duyarlılığı
      4.3.4. Ekonomik nedenler
      4.3.5. Karayollarındaki yasal sınırlamalar
      4.4. Kombine taşıma türleri
      4.4.1. İntermodal demiryolu taşıma türleri
      4.4.2. İntermodal denizyolu taşıma türleri
      5. Bölüm kombine taşımacılık modeli olarak önerilen
      ist-poti (gürcistan) denizyolu güzergahı (ropax taşıma)
      5.1. Akaryakıt ve amortisman tasarrufu:
      5.2. Yol bakım maliyetlerinde azalma ve
      tasarruf miktarının belirlenmesi.
      5.3. Türkiye ekonomisine katkı sağlayacak toplam tasarruf miktarı

      Stok Kodu
      :
      9786257496087
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      171
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      80,00   
      160,00   
      3
      53,33   
      160,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      160,00   
      160,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat