Türk Eğitim Tarihinden Esintiler
Liste Fiyatı :
364,00TL
İndirimli Fiyat :
327,60TL
Kazancınız :
36,40TL
Taksitli fiyat :
3 x 109,20TL
Havale/EFT ile :
321,05TL
9786055936716
41758
https://www.pelikankitabevi.com.tr/turk-egitim-tarihinden-esintiler
Türk Eğitim Tarihinden Esintiler
327.60
İÇİNDEKİLER
SUNUŞ / 7
EGEMEN İDEOLOJİK DÜŞÜNCENİN İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI:
TANZİMAT’TAN CUMHURİYET’İN İLK YILLARINA / 11
SADRETTİN CELÂL ANTEL’İN YAŞAMI, ESERLERİ, GETİRDİĞİ YÖNTEM VE
UYGULAMALARIYLA TÜRK EĞİTİM TARİHİNE KATKILARI / 25
OSMANLI EĞİTİM REFORMCULARINDAN SELİM SABİT EFENDİ’NİN MUHTASAR
TARİH-İ OSMANÎ KİTABININ TARİH EĞİTİMİ İÇİNDEKİ YERİ / 39
OSMANLI’DAN CUMHURİYET’E OKULLARDA UYGULANAN SINAVLAR HAKKINDA
DÜŞÜNCELER / 53
ZİYA GÖKALP’TE TOPLUMSAL DAYANIŞMANIN ESASLARI:
BİREY YOK, TOPLUM VAR, SINIF YOK MESLEK VAR / 59
İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA İSTİBDAT DÖNEMİ VE MEŞRUTİYET
DÜŞÜNCESİNİN İŞLENİŞİ ÜZERİNE BİR DENEME / 69
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİ MAARİF NAZIRLARINDAN EMRULLAH EFENDİ VE TUBÂ
AĞACI NAZARİYESİ’Nİ YENİDEN DÜŞÜNMEK / 83
TBMM ZABIT CERİDESİ’NİN IŞIĞINDA EĞİTİMİN LAİKLEŞTİRİLMESİ KONUSUNDA
İLK TARTIŞMALAR / 93
BİR TİYATRO EMEKÇİSİ SERMET ÇAĞAN; YAŞAMI, ESERLERİ ve TİYATRO TÖS / 99
TARİH ÖĞRETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’E / 109
SİYASİ OTORİTE-TARİH İLİŞKİLERİ AÇISINDAN OSMANLI TARİH DERS
KİTAPLARINDA İSYAN HAREKETLERİNİN İŞLENİŞİ / 121
EĞİTİME ADANMIŞ BİR YAŞAM: İHSAN ŞERİF SARU (1866-1939) / 137
ZİYA GÖKALP’TA DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’İN
İLK YILLARINA / 155
BİR AYDINLANMA VE KALKINMA MODELİ OLARAK KÖY ENSTİTÜLERİ / 167
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİNDE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDEKİ YÜKSELİŞİN TARİH
DÜŞÜNCESİNE VE İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE ETKİLERİ / 173
İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA HIRİSTİYAN TOPLULUKLARIN ALGILANMA
BİÇİMİNDE FARKLILAŞMALAR:
MEŞRUTİYET DÖNEMİNDEN CUMHURİYETİN İLK YILLARINA / 187
- Açıklama
- İÇİNDEKİLERSUNUŞ / 7EGEMEN İDEOLOJİK DÜŞÜNCENİN İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI:TANZİMAT’TAN CUMHURİYET’İN İLK YILLARINA / 11SADRETTİN CELÂL ANTEL’İN YAŞAMI, ESERLERİ, GETİRDİĞİ YÖNTEM VEUYGULAMALARIYLA TÜRK EĞİTİM TARİHİNE KATKILARI / 25OSMANLI EĞİTİM REFORMCULARINDAN SELİM SABİT EFENDİ’NİN MUHTASARTARİH-İ OSMANÎ KİTABININ TARİH EĞİTİMİ İÇİNDEKİ YERİ / 39OSMANLI’DAN CUMHURİYET’E OKULLARDA UYGULANAN SINAVLAR HAKKINDADÜŞÜNCELER / 53ZİYA GÖKALP’TE TOPLUMSAL DAYANIŞMANIN ESASLARI:BİREY YOK, TOPLUM VAR, SINIF YOK MESLEK VAR / 59İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA İSTİBDAT DÖNEMİ VE MEŞRUTİYETDÜŞÜNCESİNİN İŞLENİŞİ ÜZERİNE BİR DENEME / 69II. MEŞRUTİYET DÖNEMİ MAARİF NAZIRLARINDAN EMRULLAH EFENDİ VE TUBÂAĞACI NAZARİYESİ’Nİ YENİDEN DÜŞÜNMEK / 83TBMM ZABIT CERİDESİ’NİN IŞIĞINDA EĞİTİMİN LAİKLEŞTİRİLMESİ KONUSUNDAİLK TARTIŞMALAR / 93BİR TİYATRO EMEKÇİSİ SERMET ÇAĞAN; YAŞAMI, ESERLERİ ve TİYATRO TÖS / 99TARİH ÖĞRETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’E / 109SİYASİ OTORİTE-TARİH İLİŞKİLERİ AÇISINDAN OSMANLI TARİH DERSKİTAPLARINDA İSYAN HAREKETLERİNİN İŞLENİŞİ / 121EĞİTİME ADANMIŞ BİR YAŞAM: İHSAN ŞERİF SARU (1866-1939) / 137ZİYA GÖKALP’TA DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’İNİLK YILLARINA / 155BİR AYDINLANMA VE KALKINMA MODELİ OLARAK KÖY ENSTİTÜLERİ / 167II. MEŞRUTİYET DÖNEMİNDE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDEKİ YÜKSELİŞİN TARİHDÜŞÜNCESİNE VE İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE ETKİLERİ / 173İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA HIRİSTİYAN TOPLULUKLARIN ALGILANMABİÇİMİNDE FARKLILAŞMALAR:MEŞRUTİYET DÖNEMİNDEN CUMHURİYETİN İLK YILLARINA / 187Stok Kodu:9786055936716Boyut:14x21Sayfa Sayısı:200Basım Yeri:İstanbulKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim327,60327,602163,80327,603109,20327,60Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim327,60327,602163,80327,603109,20327,60Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim327,60327,602163,80327,603109,20327,60Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim327,60327,602--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.