Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Türk Eğitim Tarihinden Esintiler Mehmet Sarıoğlu

Türk Eğitim Tarihinden Esintiler

Liste Fiyatı : 364,00TL
İndirimli Fiyat : 327,60TL
Kazancınız : 36,40TL
Taksitli fiyat : 3 x 109,20TL
Havale/EFT ile : 321,05TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786055936716
41758
Türk Eğitim Tarihinden Esintiler
Türk Eğitim Tarihinden Esintiler
327.60
İÇİNDEKİLER
 
 
 
SUNUŞ / 7
 
 
 
EGEMEN İDEOLOJİK DÜŞÜNCENİN İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI:
 
TANZİMAT’TAN CUMHURİYET’İN İLK YILLARINA / 11
 
 
 
SADRETTİN CELÂL ANTEL’İN YAŞAMI, ESERLERİ, GETİRDİĞİ YÖNTEM VE
 
UYGULAMALARIYLA TÜRK EĞİTİM TARİHİNE KATKILARI / 25
 
 
 
OSMANLI EĞİTİM REFORMCULARINDAN SELİM SABİT EFENDİ’NİN MUHTASAR
 
TARİH-İ OSMANÎ KİTABININ TARİH EĞİTİMİ İÇİNDEKİ YERİ / 39
 
 
 
OSMANLI’DAN CUMHURİYET’E OKULLARDA UYGULANAN SINAVLAR HAKKINDA
 
DÜŞÜNCELER / 53
 
 
 
ZİYA GÖKALP’TE TOPLUMSAL DAYANIŞMANIN ESASLARI:
 
BİREY YOK, TOPLUM VAR, SINIF YOK MESLEK VAR / 59
 
 
 
İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA İSTİBDAT DÖNEMİ VE MEŞRUTİYET
 
DÜŞÜNCESİNİN İŞLENİŞİ ÜZERİNE BİR DENEME / 69
 
 
 
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİ MAARİF NAZIRLARINDAN EMRULLAH EFENDİ VE TUBÂ
 
AĞACI NAZARİYESİ’Nİ YENİDEN DÜŞÜNMEK / 83
 
 
 
TBMM ZABIT CERİDESİ’NİN IŞIĞINDA EĞİTİMİN LAİKLEŞTİRİLMESİ KONUSUNDA
 
İLK TARTIŞMALAR / 93
 
 
 
BİR TİYATRO EMEKÇİSİ SERMET ÇAĞAN; YAŞAMI, ESERLERİ ve TİYATRO TÖS / 99
 
 
 
TARİH ÖĞRETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’E / 109
 
 
 
SİYASİ OTORİTE-TARİH İLİŞKİLERİ AÇISINDAN OSMANLI TARİH DERS
 
KİTAPLARINDA İSYAN HAREKETLERİNİN İŞLENİŞİ / 121
 
 
 
EĞİTİME ADANMIŞ BİR YAŞAM: İHSAN ŞERİF SARU (1866-1939) / 137
 
 
 
ZİYA GÖKALP’TA DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’İN
 
İLK YILLARINA / 155
 
 
 
BİR AYDINLANMA VE KALKINMA MODELİ OLARAK KÖY ENSTİTÜLERİ / 167
 
 
 
II. MEŞRUTİYET DÖNEMİNDE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDEKİ YÜKSELİŞİN TARİH
 
DÜŞÜNCESİNE VE İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE ETKİLERİ / 173
 
 
 
İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA HIRİSTİYAN TOPLULUKLARIN ALGILANMA
 
BİÇİMİNDE FARKLILAŞMALAR:
 
MEŞRUTİYET DÖNEMİNDEN CUMHURİYETİN İLK YILLARINA / 187
 
 
  • Açıklama
    • İÇİNDEKİLER
       
       
       
      SUNUŞ / 7
       
       
       
      EGEMEN İDEOLOJİK DÜŞÜNCENİN İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI:
       
      TANZİMAT’TAN CUMHURİYET’İN İLK YILLARINA / 11
       
       
       
      SADRETTİN CELÂL ANTEL’İN YAŞAMI, ESERLERİ, GETİRDİĞİ YÖNTEM VE
       
      UYGULAMALARIYLA TÜRK EĞİTİM TARİHİNE KATKILARI / 25
       
       
       
      OSMANLI EĞİTİM REFORMCULARINDAN SELİM SABİT EFENDİ’NİN MUHTASAR
       
      TARİH-İ OSMANÎ KİTABININ TARİH EĞİTİMİ İÇİNDEKİ YERİ / 39
       
       
       
      OSMANLI’DAN CUMHURİYET’E OKULLARDA UYGULANAN SINAVLAR HAKKINDA
       
      DÜŞÜNCELER / 53
       
       
       
      ZİYA GÖKALP’TE TOPLUMSAL DAYANIŞMANIN ESASLARI:
       
      BİREY YOK, TOPLUM VAR, SINIF YOK MESLEK VAR / 59
       
       
       
      İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA İSTİBDAT DÖNEMİ VE MEŞRUTİYET
       
      DÜŞÜNCESİNİN İŞLENİŞİ ÜZERİNE BİR DENEME / 69
       
       
       
      II. MEŞRUTİYET DÖNEMİ MAARİF NAZIRLARINDAN EMRULLAH EFENDİ VE TUBÂ
       
      AĞACI NAZARİYESİ’Nİ YENİDEN DÜŞÜNMEK / 83
       
       
       
      TBMM ZABIT CERİDESİ’NİN IŞIĞINDA EĞİTİMİN LAİKLEŞTİRİLMESİ KONUSUNDA
       
      İLK TARTIŞMALAR / 93
       
       
       
      BİR TİYATRO EMEKÇİSİ SERMET ÇAĞAN; YAŞAMI, ESERLERİ ve TİYATRO TÖS / 99
       
       
       
      TARİH ÖĞRETİMİNİN DÖNÜŞÜMÜ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’E / 109
       
       
       
      SİYASİ OTORİTE-TARİH İLİŞKİLERİ AÇISINDAN OSMANLI TARİH DERS
       
      KİTAPLARINDA İSYAN HAREKETLERİNİN İŞLENİŞİ / 121
       
       
       
      EĞİTİME ADANMIŞ BİR YAŞAM: İHSAN ŞERİF SARU (1866-1939) / 137
       
       
       
      ZİYA GÖKALP’TA DİN-DEVLET İLİŞKİLERİ: II. MEŞRUTİYET’TEN CUMHURİYET’İN
       
      İLK YILLARINA / 155
       
       
       
      BİR AYDINLANMA VE KALKINMA MODELİ OLARAK KÖY ENSTİTÜLERİ / 167
       
       
       
      II. MEŞRUTİYET DÖNEMİNDE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDEKİ YÜKSELİŞİN TARİH
       
      DÜŞÜNCESİNE VE İLKOKUL TARİH ÖĞRETİMİNE ETKİLERİ / 173
       
       
       
      İLKOKUL TARİH DERS KİTAPLARINDA HIRİSTİYAN TOPLULUKLARIN ALGILANMA
       
      BİÇİMİNDE FARKLILAŞMALAR:
       
      MEŞRUTİYET DÖNEMİNDEN CUMHURİYETİN İLK YILLARINA / 187
       
       
      Stok Kodu
      :
      9786055936716
      Boyut
      :
      14x21
      Sayfa Sayısı
      :
      200
      Basım Yeri
      :
      İstanbul
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      327,60   
      327,60   
      2
      163,80   
      327,60   
      3
      109,20   
      327,60   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      327,60   
      327,60   
      2
      163,80   
      327,60   
      3
      109,20   
      327,60   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      327,60   
      327,60   
      2
      163,80   
      327,60   
      3
      109,20   
      327,60   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      327,60   
      327,60   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat