SPSS Uygulamalı Pazarlamada Araştırma Teknikleri
Liste Fiyatı :
695,00TL
İndirimli Fiyat :
625,50TL
Kazancınız :
69,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 208,50TL
Havale/EFT ile :
612,99TL
9789750245213
45885
https://www.pelikankitabevi.com.tr/spss-uygulamali-pazarlamada-arastirma-teknikleri
SPSS Uygulamalı Pazarlamada Araştırma Teknikleri
625.50
Yüksek lisans ve doktora düzeyinde, Pazarlama Araştırmaları derslerinde okutulabilecek olan ve güncellenmiş, 4. baskını yapan kitapta konuların anlatılışındaki kullanılan dilin; basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Ayrıca, pazarlama araştırmalarında çokça kullanılan lojistik regresyon, Yapısal eşitlik modeli konuları kitaba ilave edilmiştir. Ayrıca yeni baskıda bitişme analizinde de bazı ilaveler yapılmıştır.
Pazarlama araştırmalarında kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, istatistiksel analiz yöntemleri SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konular ayrıntılı bir şekilde anlatılmıştır.
Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için özellikle lisans üstü düzeyde ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve araştırmacılara da yardımcı olacak niteliktedir. Ayrıca, kitabın yazarları tarafından ders anlatımını desteklemek amacı ile her bölüm için hazırlanmış sunumlar, kitabı dersinde kullanacak olan akademisyenlere verilecektir.
Konu Başlıkları
Birincil ve İkincil Veri Kaynakları
Nicel ve Nitel Araştırma Türleri
Veri Toplama Araçları
Deneysel Tertipleri
Metrik ve Metrik Olmayan Hipotez Testleri
Çapraz Tablolar ve Ki Kare Analizi
Regresyon ve Korelasyon
Yapısal Eşitlik Modeli
Varyans ve Kovaryans Analizleri
Faktör ve Kümeleme Analizleri
Ayırma (Diskriminant) ve Setlerarası (Kanonik) Korelasyon Analizleri
Çok Boyutlu Ölçekleme ve Bitişme Analizleri
- Açıklama
- Yüksek lisans ve doktora düzeyinde, Pazarlama Araştırmaları derslerinde okutulabilecek olan ve güncellenmiş, 4. baskını yapan kitapta konuların anlatılışındaki kullanılan dilin; basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Ayrıca, pazarlama araştırmalarında çokça kullanılan lojistik regresyon, Yapısal eşitlik modeli konuları kitaba ilave edilmiştir. Ayrıca yeni baskıda bitişme analizinde de bazı ilaveler yapılmıştır.Pazarlama araştırmalarında kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, istatistiksel analiz yöntemleri SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konular ayrıntılı bir şekilde anlatılmıştır.Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için özellikle lisans üstü düzeyde ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve araştırmacılara da yardımcı olacak niteliktedir. Ayrıca, kitabın yazarları tarafından ders anlatımını desteklemek amacı ile her bölüm için hazırlanmış sunumlar, kitabı dersinde kullanacak olan akademisyenlere verilecektir.Konu BaşlıklarıBirincil ve İkincil Veri KaynaklarıNicel ve Nitel Araştırma TürleriVeri Toplama AraçlarıDeneysel TertipleriMetrik ve Metrik Olmayan Hipotez TestleriÇapraz Tablolar ve Ki Kare AnaliziRegresyon ve KorelasyonYapısal Eşitlik ModeliVaryans ve Kovaryans AnalizleriFaktör ve Kümeleme AnalizleriAyırma (Diskriminant) ve Setlerarası (Kanonik) Korelasyon AnalizleriÇok Boyutlu Ölçekleme ve Bitişme AnalizleriStok Kodu:9789750245213Boyut:18x24Sayfa Sayısı:720Basım Yeri:AnkaraBaskı:4Basım Tarihi:2017Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim625,50625,502312,75625,503208,50625,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim625,50625,502312,75625,503208,50625,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim625,50625,502312,75625,503208,50625,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim625,50625,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.