Reklamlarda Yaratıcılık ve Temel Yaratıcı Stratejiler
Günümüz iletişim dünyasının hızlı bir gelişim ve bilgi bombardımanı içerisinde olması, reklam sektörünün hedef kitlesine ulaşması giderek zorlaşmaktadır. Bu nedenle kitapta yaratıcılığın, yaratıcı sürecin önemini ve bu alandaki stratejilerin uygulanması reklam örnekleri üzerinden metodolojik bir yaklaşımla incelenmiştir. Başarılı reklamların arkasındaki yaratıcı fikirlerin hedef kitleyi etkileme ve düşündürme gücü analiz edilmiştir.
- Açıklama
Günümüz iletişim dünyasının hızlı bir gelişim ve bilgi bombardımanı içerisinde olması, reklam sektörünün hedef kitlesine ulaşması giderek zorlaşmaktadır. Bu nedenle kitapta yaratıcılığın, yaratıcı sürecin önemini ve bu alandaki stratejilerin uygulanması reklam örnekleri üzerinden metodolojik bir yaklaşımla incelenmiştir. Başarılı reklamların arkasındaki yaratıcı fikirlerin hedef kitleyi etkileme ve düşündürme gücü analiz edilmiştir.
Stok Kodu:9786256894044Boyut:13x20Sayfa Sayısı:110Basım Yeri:İstanbul
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim119,00119,00259,50119,00339,67119,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim119,00119,00259,50119,00339,67119,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim119,00119,00259,50119,00339,67119,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim119,00119,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.