Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%10
Yeni
Pazarlama Hukuku Sema Babayiğit

Pazarlama Hukuku

Liste Fiyatı : 265,00TL
İndirimli Fiyat : 238,50TL
Kazancınız : 26,50TL
Taksitli fiyat : 3 x 79,50TL
Havale/EFT ile : 233,73TL
%10
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9789750297533
137500
Pazarlama Hukuku
Pazarlama Hukuku
238.50

Kitabın Açıklaması
Pazarlama hukuku (marketing law) olarak isimlendirilen bu kitap, disiplinlerarası bir çalışmadır. Zira pazarlama hukuku kavramı, hem ulusal hem uluslararası sahada gerek işletme gerek iktisat gerekse de hukuk alanını yakından ilgilendirir niteliktedir. Bütün bu hususları göz önüne aldığımızda pazarlama hukukunun disiplinlerarası çok boyutlu bir hukuk dalı olduğu keyfiyeti kendiliğinden ortaya çıkar. Gerçekten pazarlama hukukunun başlıkları birbirinden ayrılmaz niteliktedir. Pazarlama hukuku bir yönüyle borçlar hukukunu, ticaret hukukunu, bir yönüyle de tüketici hukukunu yakından ilgilendirmektedir. Hukuki açıdan pazarlama hukukunun bir hukuk dalı olarak karma hukuk dalı içerisinde oluğu ifade edilebilir.
Kitap; özellikle ön lisans ve lisans aşamalarında, tüketici ve pazarlama mevzuatını ders olarak alması gereken öğrenciler için tasarlanmıştır. Bu amaçla özellikle pazarlama terimiyle ilgili tüm hukuki kavramların sistematik olarak ele alınması hedeflenmiştir.
Nihayetinde belki de hukuk literatürümüze yeni giren pazarlama hukuku ile pazarlama hukukunun diğer önemli konusunu oluşturan ticari ve/veya mesleki amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişilerin (örneğin tacir ve esnaf gibi) kendi aralarında ve bunlarla ticari ve/veya mesleki amaçlarla hareket etmeyen gerçek veya tüzel kişiler (tüketiciler) arasında gerçekleşen işlemlerin hukuki konumları, hangi kanunlara tabi olacakları, aralarında bir ihtilaf çıktığında bunların nasıl ve ne suretle çözüme kavuşturulması gerektiği keyfiyeti kitapta detaylıca ele alınmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Genel Hukuk Bilgisi
.
Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Yapan Kişilerin Hukuki Formu
.
Kendisine Pazarlama Yapılan Kişiler
.
Pazarlama Yapan Teşebbüsler Arası Rekabet Hukuku Kuralları
.
Genel Olarak Ticari İsimler ve Marka
.
Pazarlama Hukukundan Kaynaklanan İhtilaflarda Çözüm Yolları

-**************-

  • Açıklama
    • Kitabın Açıklaması
      Pazarlama hukuku (marketing law) olarak isimlendirilen bu kitap, disiplinlerarası bir çalışmadır. Zira pazarlama hukuku kavramı, hem ulusal hem uluslararası sahada gerek işletme gerek iktisat gerekse de hukuk alanını yakından ilgilendirir niteliktedir. Bütün bu hususları göz önüne aldığımızda pazarlama hukukunun disiplinlerarası çok boyutlu bir hukuk dalı olduğu keyfiyeti kendiliğinden ortaya çıkar. Gerçekten pazarlama hukukunun başlıkları birbirinden ayrılmaz niteliktedir. Pazarlama hukuku bir yönüyle borçlar hukukunu, ticaret hukukunu, bir yönüyle de tüketici hukukunu yakından ilgilendirmektedir. Hukuki açıdan pazarlama hukukunun bir hukuk dalı olarak karma hukuk dalı içerisinde oluğu ifade edilebilir.
      Kitap; özellikle ön lisans ve lisans aşamalarında, tüketici ve pazarlama mevzuatını ders olarak alması gereken öğrenciler için tasarlanmıştır. Bu amaçla özellikle pazarlama terimiyle ilgili tüm hukuki kavramların sistematik olarak ele alınması hedeflenmiştir.
      Nihayetinde belki de hukuk literatürümüze yeni giren pazarlama hukuku ile pazarlama hukukunun diğer önemli konusunu oluşturan ticari ve/veya mesleki amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişilerin (örneğin tacir ve esnaf gibi) kendi aralarında ve bunlarla ticari ve/veya mesleki amaçlarla hareket etmeyen gerçek veya tüzel kişiler (tüketiciler) arasında gerçekleşen işlemlerin hukuki konumları, hangi kanunlara tabi olacakları, aralarında bir ihtilaf çıktığında bunların nasıl ve ne suretle çözüme kavuşturulması gerektiği keyfiyeti kitapta detaylıca ele alınmıştır.
      Kitabın Konu Başlıkları
      .
      Genel Hukuk Bilgisi
      .
      Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Yapan Kişilerin Hukuki Formu
      .
      Kendisine Pazarlama Yapılan Kişiler
      .
      Pazarlama Yapan Teşebbüsler Arası Rekabet Hukuku Kuralları
      .
      Genel Olarak Ticari İsimler ve Marka
      .
      Pazarlama Hukukundan Kaynaklanan İhtilaflarda Çözüm Yolları

      -**************-

      Stok Kodu
      :
      9789750297533
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      211
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2025 Ocak
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      238,50   
      238,50   
      2
      119,25   
      238,50   
      3
      79,50   
      238,50   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      238,50   
      238,50   
      2
      119,25   
      238,50   
      3
      79,50   
      238,50   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      238,50   
      238,50   
      2
      119,25   
      238,50   
      3
      79,50   
      238,50   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      238,50   
      238,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat