SPSS UygulamalıPazarlama Araştırmalarına Giriş SPSS UygulamalıVeri Elde Etme – Örnekleme – Analizler
Liste Fiyatı :
445,00TL
İndirimli Fiyat :
400,50TL
Kazancınız :
44,50TL
Taksitli fiyat :
3 x 133,50TL
Havale/EFT ile :
392,49TL
9789750238673
29752
https://www.pelikankitabevi.com.tr/pazarlama-arastirmalarina-giris-spss-uygulamali
Pazarlama Araştırmalarına Giriş SPSS Uygulamalı SPSS Uygulamalı Veri Elde Etme – Örnekleme – Analizler
400.50
Fakülte ve yüksekokullarda “Pazarlama Araştırmalarına Giriş” dersinde okutulabilecek olan bu kitap, yazarın bu konuda verdiği derslerinin notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinin sağladığı birikimle kaleme alınmıştır. Teknolojide ve pazarlama araştırmaları literatüründe meydana gelen yeni gelişmeler ışığında gözden geçirilerek ve içeriği genişletilerek 4. Baskısını yapan kitap, İngilizce ve Türkçe olmak üzere çok geniş ve yeni kaynaklara dayanarak yazılmıştır.
Kitap, 83 pazarlama araştırması vakasını içermektedir. Bu alanda kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, Ki Kare, regresyon, korelasyon ve varyans analizi gibi birçok istatistiksel analiz türü SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konulara da yer verilmiştir.
Konuların anlatılışındaki kullanılan dilin basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve kendini geliştirmek isteyenlere de yardımcı olacaktır.
Konu Başlıkları
Birincil ve İkincil Veri Kaynakları
Nicel ve Nitel Araştırma Türleri
Veri Toplama Araçları
Deneysel Tertipleri
Metrik ve Metrik Olmayan Hipotez Testleri
Çapraz Tablolar ve Ki Kare Analizi
Regresyon
Korelasyon
Varyans Analizi
- Açıklama
- Fakülte ve yüksekokullarda “Pazarlama Araştırmalarına Giriş” dersinde okutulabilecek olan bu kitap, yazarın bu konuda verdiği derslerinin notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerinin sağladığı birikimle kaleme alınmıştır. Teknolojide ve pazarlama araştırmaları literatüründe meydana gelen yeni gelişmeler ışığında gözden geçirilerek ve içeriği genişletilerek 4. Baskısını yapan kitap, İngilizce ve Türkçe olmak üzere çok geniş ve yeni kaynaklara dayanarak yazılmıştır.Kitap, 83 pazarlama araştırması vakasını içermektedir. Bu alanda kullanılan metrik ve metrik olmayan hipotez testleri, deneysel tertipler, Ki Kare, regresyon, korelasyon ve varyans analizi gibi birçok istatistiksel analiz türü SPSS paket program kullanılarak anlatılmıştır. Bütün bunların yanında genel olarak bir alan araştırmasında kullanılan veri kaynak türleri, veri toplama araçları ve örnekleme gibi konulara da yer verilmiştir.Konuların anlatılışındaki kullanılan dilin basit, anlaşılır, terminolojiye dayalı ve güncel olmasına dikkat edilmiştir. Kitap, her ne kadar işletme bölümleri için ders kitabı olarak hazırlansa da, konu ile ilgilenenlere ve kendini geliştirmek isteyenlere de yardımcı olacaktır.Konu BaşlıklarıBirincil ve İkincil Veri KaynaklarıNicel ve Nitel Araştırma TürleriVeri Toplama AraçlarıDeneysel TertipleriMetrik ve Metrik Olmayan Hipotez TestleriÇapraz Tablolar ve Ki Kare AnaliziRegresyonKorelasyonVaryans AnaliziStok Kodu:9789750238673Boyut:18x24Sayfa Sayısı:457Basım Yeri:AnkaraBaskı:5Basım Tarihi:2016
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,50400,502200,25400,503133,50400,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,50400,502200,25400,503133,50400,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,50400,502200,25400,503133,50400,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim400,50400,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.