Matematik OynuyorumOyunla Matematik Öğretimi 7 ve 8. Sınıflar İçin
Türk kültürünün bir parçası olan geleneksel çocuk oyunları, nesilden nesile bir miras olarak aktarılsa da unutulma tehlikesi ile karşı karşıyadırlar. Bu nedenle gelecek kuşaklara bir köprü oluşturacak bu oyunların eğitimde kullanılması, çocukluğun son dönemi olarak kabul edilen ortaokul düzeyindeki öğrencilere mirasımızın aktarılmasını sağlayabilir. Geleneksel çocuk oyunlarıyla matematik öğretme fikrinden yola çıkılarak hazırlanan bu kitabın amacı; bu oyunların 7. ve 8. sınıf düzeylerine göre matematik kavramlarına nasıl uyarlanacağını ve süreçte nasıl uygulanacağını göstermektir. Oyunlar; “Sayılar ve İşlemler”, “Cebir”, “Geometri ve Ölçme”, “Veri İşleme” ve “Olasılık” öğrenme alanlarında yer alan bazı kavramların öğretimi 5E öğrenme modeline uygun ders planlarıyla okuyucuya sunulmuştur. Kitabın diğer bir amacı akademisyen/öğretmen/
öğretmen adayının seçtiği oyunları; öğrencilerinin sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yol gösterici olmaktır. Ayrıca kitabın bir amacı da akademisyen/öğretmen/
öğretmen adayının bu kitapta seçtiği oyunları, dersine girdiği öğrencilerinin; sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, çevrenin ya da doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yardımcı olmaktır. Bu kitapta neredeyse bütün çocukların bildiği ve çok severek oynadıkları Arapsaçı, Dokuz Kiremit, Körebe, Menekşe, Mendil Kapmaca, Sandalye Kapmaca, Sıçratan Top, Yerden Yüksek gibi oyunlar yer almaktadır. Bu kitabın, oyun oynadıkça matematik öğrenen öğrencilere, matematiği sevdiren ve öğreten öğretmenlere, gelecekte göreve başlayacak öğretmen adaylarına ve akademisyenlere esin kaynağı olması umulmaktadır.
- Açıklama
Türk kültürünün bir parçası olan geleneksel çocuk oyunları, nesilden nesile bir miras olarak aktarılsa da unutulma tehlikesi ile karşı karşıyadırlar. Bu nedenle gelecek kuşaklara bir köprü oluşturacak bu oyunların eğitimde kullanılması, çocukluğun son dönemi olarak kabul edilen ortaokul düzeyindeki öğrencilere mirasımızın aktarılmasını sağlayabilir. Geleneksel çocuk oyunlarıyla matematik öğretme fikrinden yola çıkılarak hazırlanan bu kitabın amacı; bu oyunların 7. ve 8. sınıf düzeylerine göre matematik kavramlarına nasıl uyarlanacağını ve süreçte nasıl uygulanacağını göstermektir. Oyunlar; “Sayılar ve İşlemler”, “Cebir”, “Geometri ve Ölçme”, “Veri İşleme” ve “Olasılık” öğrenme alanlarında yer alan bazı kavramların öğretimi 5E öğrenme modeline uygun ders planlarıyla okuyucuya sunulmuştur. Kitabın diğer bir amacı akademisyen/öğretmen/
öğretmen adayının seçtiği oyunları; öğrencilerinin sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yol gösterici olmaktır. Ayrıca kitabın bir amacı da akademisyen/öğretmen/
öğretmen adayının bu kitapta seçtiği oyunları, dersine girdiği öğrencilerinin; sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, çevrenin ya da doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yardımcı olmaktır. Bu kitapta neredeyse bütün çocukların bildiği ve çok severek oynadıkları Arapsaçı, Dokuz Kiremit, Körebe, Menekşe, Mendil Kapmaca, Sandalye Kapmaca, Sıçratan Top, Yerden Yüksek gibi oyunlar yer almaktadır. Bu kitabın, oyun oynadıkça matematik öğrenen öğrencilere, matematiği sevdiren ve öğreten öğretmenlere, gelecekte göreve başlayacak öğretmen adaylarına ve akademisyenlere esin kaynağı olması umulmaktadır.Stok Kodu:9786254271120Boyut:16x24Sayfa Sayısı:574Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2022 Eylül
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim380,00380,002190,00380,003126,67380,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim380,00380,002190,00380,003126,67380,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim380,00380,002190,00380,003126,67380,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim380,00380,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.