Marka Değeri ve Marka Değerlemede Kullanılan Finansal Yöntemler
Bu çalışma; marka değerinin hesaplanmasında kullanılan finansal yöntemlerin tanıtılması amacıyla hazırlanmış.
Marka gücü genellikle pazarlama bünyesinde değerlendirilirken, marka değeri ise hem pazarlama hem de mali birimler açısından önem arz etmektedir. İşte bu noktada marka gücünün, değerinin ve etkinliğinin ölçümlenmesi önem kazanmaktadır.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Marka Kavramı
Değer Kavramı
Marka Değeri Ve Marka Değerlemede Kullanılan Finansal Yöntemler
- Açıklama
Bu çalışma; marka değerinin hesaplanmasında kullanılan finansal yöntemlerin tanıtılması amacıyla hazırlanmış.
Marka gücü genellikle pazarlama bünyesinde değerlendirilirken, marka değeri ise hem pazarlama hem de mali birimler açısından önem arz etmektedir. İşte bu noktada marka gücünün, değerinin ve etkinliğinin ölçümlenmesi önem kazanmaktadır.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Marka Kavramı
Değer Kavramı
Marka Değeri Ve Marka Değerlemede Kullanılan Finansal YöntemlerStok Kodu:9786052471913Boyut:13x19Sayfa Sayısı:94Basım Yeri:BursaBasım Tarihi:2020Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,50283,25166,50355,50166,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim166,50166,502--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.