Halkla İlişkiler Nedir?
Yüzyılımızın mesleği olarak gördüğümüz Public Relations, 21.Yüzyıla iletişim teknolojisiyle bütünleşerek girdi. Her yeni kitap, her kitabın yeni baskısı bu hızlı gelişimin izlerini taşıyor. Başka soysal disiplinlerde olduğu gibi bir ders kitabını hiç geliştirmeden birkaç kez basma olanağına sahip değilsiniz. Artık Public Relations bütünleşik pazarlamanın olduğu kadar yönetim biliminin de ayrılmaz parçası. İnsan kaynakları stratejisi de artık iletişim planlamasına paralel olarak çiziliyor.
Prof. Dr. Filiz Balta Peltekoğlu'nun kitabında bu gelişmeyi somut biçimde hissedebiliyorsunuz. İlgili bölümlerde Mobbing, Karoshi, Blogging, Intranet, Spams, Phishing, Hoax, Yeni Sunum Teknikleri, Guerilla P.R., İtibar Yönetimi, Çizgi Altı reklam gibi yeni kavramlara yer verildiği gibi Sponsorluk, Kriz İletişimi gibi konular da önceki kitaplardakilerden daha doyurucu bir genişlikte ele alınmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkilerin Yeri
Proaktif ve Reaktif Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişim Süreci
Halkla İlişkiler Eğitimi
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Hedef Kitle
Halkla İlişkiler ve İletişim
Basınla İlişkiler
Radyo ve Televizyon
Halkla İlişkiler ve Fotoğraf
Sunum Teknikleri
Sergi ve Fuarlar
Halkla İlişkiler ve Yeni Medya
Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Kurum İmajı
Halkla İlişkilerin Seyri
- Açıklama
Yüzyılımızın mesleği olarak gördüğümüz Public Relations, 21.Yüzyıla iletişim teknolojisiyle bütünleşerek girdi. Her yeni kitap, her kitabın yeni baskısı bu hızlı gelişimin izlerini taşıyor. Başka soysal disiplinlerde olduğu gibi bir ders kitabını hiç geliştirmeden birkaç kez basma olanağına sahip değilsiniz. Artık Public Relations bütünleşik pazarlamanın olduğu kadar yönetim biliminin de ayrılmaz parçası. İnsan kaynakları stratejisi de artık iletişim planlamasına paralel olarak çiziliyor.
Prof. Dr. Filiz Balta Peltekoğlu'nun kitabında bu gelişmeyi somut biçimde hissedebiliyorsunuz. İlgili bölümlerde Mobbing, Karoshi, Blogging, Intranet, Spams, Phishing, Hoax, Yeni Sunum Teknikleri, Guerilla P.R., İtibar Yönetimi, Çizgi Altı reklam gibi yeni kavramlara yer verildiği gibi Sponsorluk, Kriz İletişimi gibi konular da önceki kitaplardakilerden daha doyurucu bir genişlikte ele alınmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlıkları
Pazarlama İletişiminde Halkla İlişkilerin Yeri
Proaktif ve Reaktif Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişim Süreci
Halkla İlişkiler Eğitimi
Halkla İlişkiler Uygulamalarında Hedef Kitle
Halkla İlişkiler ve İletişim
Basınla İlişkiler
Radyo ve Televizyon
Halkla İlişkiler ve Fotoğraf
Sunum Teknikleri
Sergi ve Fuarlar
Halkla İlişkiler ve Yeni Medya
Kriz Yönetimi ve Halkla İlişkiler
Kurum İmajı
Halkla İlişkilerin SeyriStok Kodu:9786052422960Boyut:18x22Sayfa Sayısı:568Basım Yeri:İstanbulBaskı:11Basım Tarihi:2022 MayısKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim431,55431,552215,78431,553143,85431,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim431,55431,552215,78431,553143,85431,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim431,55431,552215,78431,553143,85431,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim431,55431,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.