Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%15
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Satılmış Tekindal %15 indirimli Satılm

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Satılmış Tekindal

Liste Fiyatı : 260,00TL
İndirimli Fiyat : 221,00TL
Kazancınız : 39,00TL
Taksitli fiyat : 3 x 73,67TL
Havale/EFT ile : 216,58TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786055885168
30257
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Satılmış Tekindal
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Satılmış Tekindal
221.00

Bugün bilgi toplumundan kasıt, toplumun itici gücü olarak bilginin görülmesidir. Bilgi toplumunda gerçek sermaye ve zenginliği yaratan etken bilgidir. Bilgi toplumu insanları değişmelerle iç içe yaşamayı bilme, değişmeye direnç göstermeme, girişken ve yaratıcı olma gibi özellikler göstermelidir. Yine bilgi toplumunda öğretim ve ölçme ve değerlendirme öğrenci merkezli olmalıdır. Diğer taraftan yapılandırmacı eğitim anlayışında ölçme ve değerlendirme öğrenme sürecinin bir öğesi olup, ölçme ve değerlendirme etkinlikleri öğretimin bir parçası olarak görülür. Yine aynı görüşte ölçme ve değerlendirme öğrenci merkezlidir, ölçme ve değerlendirme kriterleri öğrenci ile belirlenir; öğrendiğini kanıtlama öğrencinin sorumluluğundadır; süreç, ürün veya ikisi birlikte ölçülüp değerlendirilir ve amaç öğrencilere öğrenme sürecinde yardımcı olmaktır.

Milli Eğitim Bakanlığının yapmış olduğu yeni ilköğretim programı ve ortaöğretim programları yapılandırmacı anlayış doğrultusunda ölçme ve değerlendirme yapılmasını gerektirmektedir. Yeni eğitim programlarının başarılı olması, diğer koşullar uygunsa bir taraftan bu anlayışa uygun öğretmen yetiştirmeye diğer taraftan ölçme ve değerlendirmenin programın doğasına uygun olmasına bağlıdır, denilebilir.

Ölçme ve değerlendirmenin yeni bir anlayışla yapılması ihtiyacı doğmuştur. Eldeki kitap hem öğretim sürecinde hem de öğrenci başarılarını belirlemede ihtiyaç duyulan ölçme ve değerlendirme tekniklerini içermektedir. Dolayısıyla alana ilişkin son gelişmeleri yansıtan bu kitap, Türkiye'de daha etkili bir ölçme ve değerlendirme yapılması ile üniversitelerdeki öğretim elemanları ve diğer okullardaki öğretmenlerin ihtiyaçlarını karşılamaya katkıda bulunmak maksadı ile yazılmıştır.

  • Açıklama
    • Bugün bilgi toplumundan kasıt, toplumun itici gücü olarak bilginin görülmesidir. Bilgi toplumunda gerçek sermaye ve zenginliği yaratan etken bilgidir. Bilgi toplumu insanları değişmelerle iç içe yaşamayı bilme, değişmeye direnç göstermeme, girişken ve yaratıcı olma gibi özellikler göstermelidir. Yine bilgi toplumunda öğretim ve ölçme ve değerlendirme öğrenci merkezli olmalıdır. Diğer taraftan yapılandırmacı eğitim anlayışında ölçme ve değerlendirme öğrenme sürecinin bir öğesi olup, ölçme ve değerlendirme etkinlikleri öğretimin bir parçası olarak görülür. Yine aynı görüşte ölçme ve değerlendirme öğrenci merkezlidir, ölçme ve değerlendirme kriterleri öğrenci ile belirlenir; öğrendiğini kanıtlama öğrencinin sorumluluğundadır; süreç, ürün veya ikisi birlikte ölçülüp değerlendirilir ve amaç öğrencilere öğrenme sürecinde yardımcı olmaktır.

      Milli Eğitim Bakanlığının yapmış olduğu yeni ilköğretim programı ve ortaöğretim programları yapılandırmacı anlayış doğrultusunda ölçme ve değerlendirme yapılmasını gerektirmektedir. Yeni eğitim programlarının başarılı olması, diğer koşullar uygunsa bir taraftan bu anlayışa uygun öğretmen yetiştirmeye diğer taraftan ölçme ve değerlendirmenin programın doğasına uygun olmasına bağlıdır, denilebilir.

      Ölçme ve değerlendirmenin yeni bir anlayışla yapılması ihtiyacı doğmuştur. Eldeki kitap hem öğretim sürecinde hem de öğrenci başarılarını belirlemede ihtiyaç duyulan ölçme ve değerlendirme tekniklerini içermektedir. Dolayısıyla alana ilişkin son gelişmeleri yansıtan bu kitap, Türkiye'de daha etkili bir ölçme ve değerlendirme yapılması ile üniversitelerdeki öğretim elemanları ve diğer okullardaki öğretmenlerin ihtiyaçlarını karşılamaya katkıda bulunmak maksadı ile yazılmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786055885168
      Boyut
      :
      16x24 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      288 s
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      5
      Kapak Türü
      :
      Karton Kapak
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      221,00   
      221,00   
      2
      110,50   
      221,00   
      3
      73,67   
      221,00   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      221,00   
      221,00   
      2
      110,50   
      221,00   
      3
      73,67   
      221,00   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      221,00   
      221,00   
      2
      110,50   
      221,00   
      3
      73,67   
      221,00   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      221,00   
      221,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat