Sepetim (0) Toplam: 0,00TL

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt -2

Liste Fiyatı : 204,00TL
İndirimli Fiyat : 173,40TL
Kazancınız : 30,60TL
Taksitli fiyat : 3 x 57,80TL
Havale/EFT ile : 169,93TL
%15
Temin Süresi 3 İş Günüdür.
9786256652927
127220
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt -2
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları Cilt -2
173.40

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları (Cilt 1) adlı kitabın devamı niteliğinde hazırlanan bu eserde, günümüzde ve/veya yakın bir gelecekte alanyazında en çok araştırma konusu yapılacak ya da okuyucuların ilgisini, dikkatini çekebileceği düşünülen, özellikle eğitim örgütlerinde, çağın gereklerine uygun biçimde liderlik rolünü ve sorumluluğunu üstlenebileceklerin, sergileme olanağı veya gerekliliği duyabilecekleri on yeni liderlik yaklaşımının alfabetik olarak sıralanarak en önemli yönleriyle açıklanması amaçlanmıştır.

Araştırma konusu yapılan her bir liderlik yaklaşımının önce kavramsal temelleri ve tarihsel evrimine yer verilmiş; daha sonra sırasıyla bu liderlik yaklaşımının temel önermeleri, özellikleri, varsa/oluşturulabiliyorsa boyutları, diğer Liderlik Yaklaşımları / Kuramları / Biçemleri ile ortak ve farklı yönleri açıklanmış; eğitim örgütlerinde uygulanabilirliği, nasıl uygulanabileceği, uygulanabilmesi için gereken ön koşulları,
etkili biçimde uygulanmasının eğitim örgütlerinin bileşenlerinde, çıktısının niteliğinde, amacını gerçekleştirme derecesinde ve bir bütün olarak eğitim sisteminde yaratacağı etkileri ve olası sonuçları ele alınarak, somut ve öz olarak geliştirilen öneriler sıralanmaya çalışılmıştır. Her bir liderlik yaklaşımının ele alınmasında, soyut, karmaşık, anlaşılması güç ayrıntılar yerine somut, açık ve anlaşılır bir dil ve sunum biçiminin yeğlenmesine özen gösterilmiştir. Bu amaçla gerektiğinde dikkat çekici, özetleyici ve açıklayıcı tablo, grafik, şekil ve görsellere yer verilmiştir.

Ortaya çıkan bu eser ile hem eğitim yönetiminde liderlik yaklaşımları alanında var olan bilgi birikimine katkı sağlanması, hem de uygulayıcılara, etkili uygulamalar yapabilmelerine ışık tutacak başat yeterliklerden biri olan durumu tanılama bilgi ve becerisi kazandırılması umulmaktadır.

Eserin temel hedef kitlesini, başta liderliğe ilgi duyan tüm okurlar olmak üzere, eğitim yöneticileri, eğitim denetmenleri, öğretmenler, öğretmen adayları, yüksek lisans ve doktora öğrencileri ile eğitim yönetimi alanındaki bilim insanları oluşturmaktadır.

---------------

  • Açıklama
    • Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları (Cilt 1) adlı kitabın devamı niteliğinde hazırlanan bu eserde, günümüzde ve/veya yakın bir gelecekte alanyazında en çok araştırma konusu yapılacak ya da okuyucuların ilgisini, dikkatini çekebileceği düşünülen, özellikle eğitim örgütlerinde, çağın gereklerine uygun biçimde liderlik rolünü ve sorumluluğunu üstlenebileceklerin, sergileme olanağı veya gerekliliği duyabilecekleri on yeni liderlik yaklaşımının alfabetik olarak sıralanarak en önemli yönleriyle açıklanması amaçlanmıştır.

      Araştırma konusu yapılan her bir liderlik yaklaşımının önce kavramsal temelleri ve tarihsel evrimine yer verilmiş; daha sonra sırasıyla bu liderlik yaklaşımının temel önermeleri, özellikleri, varsa/oluşturulabiliyorsa boyutları, diğer Liderlik Yaklaşımları / Kuramları / Biçemleri ile ortak ve farklı yönleri açıklanmış; eğitim örgütlerinde uygulanabilirliği, nasıl uygulanabileceği, uygulanabilmesi için gereken ön koşulları,
      etkili biçimde uygulanmasının eğitim örgütlerinin bileşenlerinde, çıktısının niteliğinde, amacını gerçekleştirme derecesinde ve bir bütün olarak eğitim sisteminde yaratacağı etkileri ve olası sonuçları ele alınarak, somut ve öz olarak geliştirilen öneriler sıralanmaya çalışılmıştır. Her bir liderlik yaklaşımının ele alınmasında, soyut, karmaşık, anlaşılması güç ayrıntılar yerine somut, açık ve anlaşılır bir dil ve sunum biçiminin yeğlenmesine özen gösterilmiştir. Bu amaçla gerektiğinde dikkat çekici, özetleyici ve açıklayıcı tablo, grafik, şekil ve görsellere yer verilmiştir.

      Ortaya çıkan bu eser ile hem eğitim yönetiminde liderlik yaklaşımları alanında var olan bilgi birikimine katkı sağlanması, hem de uygulayıcılara, etkili uygulamalar yapabilmelerine ışık tutacak başat yeterliklerden biri olan durumu tanılama bilgi ve becerisi kazandırılması umulmaktadır.

      Eserin temel hedef kitlesini, başta liderliğe ilgi duyan tüm okurlar olmak üzere, eğitim yöneticileri, eğitim denetmenleri, öğretmenler, öğretmen adayları, yüksek lisans ve doktora öğrencileri ile eğitim yönetimi alanındaki bilim insanları oluşturmaktadır.

      ---------------

      Stok Kodu
      :
      9786256652927
      Boyut
      :
      16x24
      Sayfa Sayısı
      :
      198
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Basım Tarihi
      :
      2024 Nisan
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      173,40   
      173,40   
      2
      86,70   
      173,40   
      3
      57,80   
      173,40   
      Ziraat Bankkart
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      173,40   
      173,40   
      2
      86,70   
      173,40   
      3
      57,80   
      173,40   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      173,40   
      173,40   
      2
      86,70   
      173,40   
      3
      57,80   
      173,40   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      173,40   
      173,40   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat