Değişen Tüketiciyi AnlamakGüncel Araştırmalar
"Değişen ve küreselleşen dünyanın hızına, pazarlama alan yazını da değişerek
ve güncellenerek yetişmeye çalışmaktadır.
Tüketici kültür teorisinde değişimler, hedonik tüketim trendleri, zenosentrizm, fenomen pazarlama, gönüllü sadelik, mobil pazarlama, deneyimsel pazarlama, sugrofobi, insan kaynaklarında pazarlama ve pandemi sonrası değişen tüketici davranışları konuları üzerine 10 bölümün yer aldığı bu kitabın, tüketici odaklı güncel çalışmaları okumak ve değişen tüketiciyi anlamak isteyen herkese faydalı olması beklenmektedir."
- Açıklama
"Değişen ve küreselleşen dünyanın hızına, pazarlama alan yazını da değişerek
ve güncellenerek yetişmeye çalışmaktadır.
Tüketici kültür teorisinde değişimler, hedonik tüketim trendleri, zenosentrizm, fenomen pazarlama, gönüllü sadelik, mobil pazarlama, deneyimsel pazarlama, sugrofobi, insan kaynaklarında pazarlama ve pandemi sonrası değişen tüketici davranışları konuları üzerine 10 bölümün yer aldığı bu kitabın, tüketici odaklı güncel çalışmaları okumak ve değişen tüketiciyi anlamak isteyen herkese faydalı olması beklenmektedir."Stok Kodu:9786257588959Boyut:16x24Sayfa Sayısı:176Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2021 TemmuzKapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,00242,5085,00328,3385,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim85,0085,002--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.