Beta İletişimin Gücü - Filiz Balta Peltekoğlu
Liste Fiyatı :
39,50TL
İndirimli Fiyat :
35,55TL
Kazancınız :
3,95TL
Taksitli fiyat :
3 x 11,85TL
Havale/EFT ile :
34,84TL
9786053335658
41735
https://www.pelikankitabevi.com.tr/beta-iletisimin-gucu-filiz-balta-peltekoglu
Beta İletişimin Gücü - Filiz Balta Peltekoğlu
35.55
*Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality *Dilara KANTEMİR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla İlişkileri: MPR ve Web 2.0 *Nazlım TÜZEL URALTAŞ, Dijitalleşen Hedef Kitle: Dijital Çağın Dijital Tüketicisi *Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Değeri Yaratmada Finansal İletişim: Finansal Performans ve Halkla İlişkiler *Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklaşım: Kurumsal Sosyal Girişimcilik *Elif ENGİN, Kurumsal İletişimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylaşımı ve Değerlerin Anlamlandırılması *Burcu EKER AKGÖZ, Kurum İçi İletişimde Ortak Payda: Kültür *Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler: Etkili Bir Üçgen mi? *N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla İlişkiler: Halkla İlişkiler Sanatın İlham Perisi Olabilir mi? *Özgür C. SELVİ-TAŞDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttaş Katılımı: Halkla İlişkilerin Genişleyen İşlevi *İrem GÜNEY FRAHM, Algı ve İtibarın Kesişim Noktası: Medya Yansımaları
Gezi ve Alman Medyasında Değişen Türkiye Algısı *Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa *Filiz Balta PELTEKOĞLU, Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek *Ebru ÖZGEN, Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu *Pelin HÜRMERİÇ, Halkla İlişkiler ve Etik: Süregiden Tartışma
- Açıklama
- *Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality *Dilara KANTEMİR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla İlişkileri: MPR ve Web 2.0 *Nazlım TÜZEL URALTAŞ, Dijitalleşen Hedef Kitle: Dijital Çağın Dijital Tüketicisi *Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Değeri Yaratmada Finansal İletişim: Finansal Performans ve Halkla İlişkiler *Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklaşım: Kurumsal Sosyal Girişimcilik *Elif ENGİN, Kurumsal İletişimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylaşımı ve Değerlerin Anlamlandırılması *Burcu EKER AKGÖZ, Kurum İçi İletişimde Ortak Payda: Kültür *Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Sağlık İletişimi, Sponsorluk ve Halkla İlişkiler: Etkili Bir Üçgen mi? *N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla İlişkiler: Halkla İlişkiler Sanatın İlham Perisi Olabilir mi? *Özgür C. SELVİ-TAŞDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttaş Katılımı: Halkla İlişkilerin Genişleyen İşlevi *İrem GÜNEY FRAHM, Algı ve İtibarın Kesişim Noktası: Medya YansımalarıGezi ve Alman Medyasında Değişen Türkiye Algısı *Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa *Filiz Balta PELTEKOĞLU, Halkla İlişkiler Üzerine Düşünmek *Ebru ÖZGEN, Halkla İlişkilerin İtibar Sorunu *Pelin HÜRMERİÇ, Halkla İlişkiler ve Etik: Süregiden TartışmaStok Kodu:9786053335658Boyut:16x24 cmSayfa Sayısı:434Basım Yeri:AnkaraBasım Tarihi:2016Kapak Türü:Karton KapakDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim35,5535,55217,7835,55311,8535,55Ziraat BankkartTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim35,5535,55217,7835,55311,8535,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim35,5535,55217,7835,55311,8535,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim35,5535,552--3--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.